Terug

Annulatie bestelling wegens foute prijs op website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: bol.com

04/11/2020

Beste,Gisteren 3/11/2020 12:32u bestelde ik een slijpschijf Einhell TE-AG125 CE haakse slijper 1100W/Slijptol D125mm voor de prijs van 42,95 Euro verzendkosten 0 Euro bij bol.com. Mail bol.com: Bedankt Wim,Fijn dat je koos voor bol?.com. We gaan direct aan de slag! Dit heb je besteld Einhell TE-AG125 CE Haakse slijper 1100W | Slijptol D125mmGekocht bij VanPee-TradingBezorging: tussen 4 november en 13 november 1x € 42,95Verzendkosten GratisTotaalbedrag € 42,95Je hebt betaaldper creditcard. We reserveren het te betalen bedrag op je creditcard, maar deze wordt pas daadwerkelijk belast op het moment dat een artikel is verzonden. Voor direct beschikbare artikelen (zoals downloads) wordt je creditcard direct belastOm 14:24 krijg ik volgend bericht via mail:Beste Wim,Onderstaand artikel uit je bestelling is geannuleerd, omdat de partner deze per ongeluk voor een verkeerde prijs verkocht heeft. Onze excuses hiervoor. We leggen we je graag uit waaromEr is hier sprake van een kennelijke vergissing. De partner VanPee-Trading heeft dit artikel nooit voor deze prijs willen verkopen en is niet verplicht voor deze prijs te leveren.(Link Naar de Algemene Verkoopvoorwaarden)Het gaat om dit artikelEinhell TE-AG125 CE Haakse slijper 1100W | Slijptol D125mmWat gebeurt er met mijn betaling?Je hebt gekozen voor betaling met creditcard. Als er een bedrag is gereserveerd, dan wordt dit binnen drie werkdagen opgeheven. We schrijven geen bedrag af van je creditcard.Ik heb direct geantwoord dat ik niet akkoord ben en dat volgens mij de wet verplicht om geafficheerde producten wel degelijk aan die prijs te moeten leveren. Om dit te staven ga ik de correspondentie aan Test Aankoop doorgeven.Bij deze gebeurd.Nu (04/11/2020) staat dit product geafficheerd aan 56,80 euro.Heb daarnet contact gezocht met hun klantendienst via live-chat. Want ik heb het product écht wel nodig. Ze gingen mij binnen de twee minuten opbellen en dat is ondertussen 30 minuten geleden.Graag jullie reactie en alvast bedankt voor de moeite.Mvg, Wim

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. V.

29/11/2020

Beste Wim, Excuses voor het ongemak en het late antwoord, deze klacht werd nu pas tot mijn attentie gebracht door Bol.com. Moest het mogelijk zijn om het artikel voor Eur42,95 aan u te verkopen zonder winst of verlies zou ik dit doen. Echter bol.com heeft commisie op alle verkochte artikelen en verzending via de post wordt hier ook nog van afgehouden. Daardoor zou ik het artikel verkopen met verlies en in deze tijden van corona kan ik dit jammer genoeg niet doen. Bijkomend zoals u kan zien op de website van bol.com verkoop ik dit artikel ook niet meer en heb ik hier dus ook geen voorraad meer van om u er een te bezorgen. Het ging wel degelijk om een kennelijke vergissing aangezien mijn geadverteerde prijs Eur14 lager lag dan de normale verkoopprijs, bol.com heeft mij er dan ook van verzekerd dat ik niet verplicht ben aan de verkoop te voldoen. Indien dit mogelijk was geweest had ik dit wel gedaan, maar helaas. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak en het late antwoord. Met vriendelijke groet, VanPee-Trading Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform