Terug

Annulatie bestelling Garmin Edge 540

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

08/11/2025

Beste, heden bestelde mijn schoonzoon een fietscomputer Garmin Edge 540 dewelke op jullie website geprijsd stond met een korting van 76% en verkocht werd aan 89 euro i.p.v. 369 euro. Later op de dag ontving hij van jullie een mail met de melding dat de verkoop door de verkoper geannuleerd werd, zonder verdere uitleg. Waarom leveren jullie niet zoals aangegeven op de website. Aangezien er geen reply kan gegeven worden op jullie mail ben ik genoodzaakt huidige weg te volgen. In bijlage voeg ik de nodige bewijsstukken. Het ingegeven klantnummer betreft eigenlijk het nummer van de bestelling die hij ontvangen heeft. Zijn wens ik gewoon levering aan de aangekondigde korting.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: P. V.

10/11/2025

Joelma (Fnac) 10 nov 2025 16:58 CET Bonjour, Nous souhaitons vous informer qu’une erreur technique est survenue lors de la mise en ligne de ce produit. Ce tarif ne reflétait pas le prix réel du produit, et il ne nous est malheureusement pas possible de maintenir cette offre, car nous ne pouvons pas vendre à perte. Nous regrettons sincèrement cette situation et restons à votre disposition pour toute information complémentaire. Salutations distinguéesMet vriendelijke groeten, Joelma Webshop Fnac.be Klachten 8 nov 2025 19:00 CET

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

10/11/2025

En wanneer zijn jullie van plan om het geld terug te storten want dat is wel van de rekening, intussen hebben jullie waarschijnlijk van veel mensen dan onterecht geld op jullie rekening staan.

Bemiddeling door Testaankoop 10 november 2025

FNAC BELGIUM

Naar: P. V.

12/11/2025

Raphael (Fnac) 12 nov 2025 17:14 CET Beste Patrick, Bedankt voor jouw mail. Als de betaling via bankkaart is gebeurd, raden we u aan om onderstaande gegevens in te vullen in uw account op Fnac.be onder “Mijn gegevens” -- “Mijn betaalgegevens”: Naam rekeninghouder. IBAN nummer: zonder spaties. BIC code: zonder spaties. Klik dan op de gele knop bevestigen. Van zodra dit gedaan is, geven we de opdracht aan onze boekhoudafdeling om de terugbetaling te regelen. U mag erop rekenen dat het bedrag terug op uwrekeningzal zijn binnen de 7 werkdagen na ingaven van uw gegevens. Alvast bedankt voor jouw medewerking. Met vriendelijke groeten, Raphael Klachten 10 nov 2025 17:46 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform