Terug

Annulatie bestelling => Geld niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Takeaway

13/06/2023

Beste,Op maandag 05/06/23 bestelde ik via de Takeaway app een maaltijd ter waarde van 42 euro.Na bevestiging van het restaurant dat de levering ongeveer 2u zou duren heb ik deze geannuleerd bij het restaurant zelf.Dit was geen enkel probleem zeiden ze maar ik moest wel rechtstreeks contact opnemen met Takeaway zelf om de terugbetaling te regelen.Ik had betaald met Paypall dus de transactie was al gebeurd.Echter blijkt dat Takeaway op geen enkele manier te bereiken valt.Ik heb meermaals een mail gestuurd naar enkele adressen die ik online kon terugvinden en ook melding gemaakt via hun app.Echter na een volledige week heb ik nog steeds niets van hen mogen vernemen. Ik wens graag mijn 42 terug te hebben en vind het schandalig dat de firma op zo goed als geen enkele manier te bereiken valt.Mvg

Berichten (1)

Takeaway

Naar: J. P.

01/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Salomée Rouschop, 1 jul 2023 12:27 CESTBeste,De klant werd gecontacteerd en de klacht werd behandeld.Met vriendelijke groeten,SaloméeTakeaway.com__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[W0K7ND-7J403]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform