Terug

annulatie besteling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bol.com

21/08/2023

BesteIk bestelde een artikel bij Bol.com dewelke zonder enige communicatie werd geannuleerd (zogezegd op mijn verzoek).Nu meldt men mij dat ik het artikel maar opnieuw dien te bestellen om dit geleverd te krijgen (10x duurder!).volgens de communicatie van de verkoper was dit een fout van Bol.com en niet van hen (externe verkoper).Wat kan ik nu doen?

Berichten (2)

G. V.

Naar: bol.com

10/09/2023

Ik mocht nog geen antwoord krijgen?

bol.com

Naar: G. V.

11/09/2023

Goedemorgen Giovanni,Bedankt voor je bericht. Excuses dat je nog geen reactie hebt gekregen. Je hebt zojuist een e-mail ontvangen met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform