Terug

Annulatie besteld product in promo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: FNAC BELGIUM

14/11/2023

Op 11 november bestelde ik de Ultimate Ears BOOM 3 bluetooth speaker op Fnac.be voor 39 EUR in plaats van 112 EUR dankzij een 'Black Friday'-promotie. Vandaag ontving ik echter een e-mail waarin stond dat mijn bestelling werd geannuleerd wegens een foutieve prijsaanduiding. Ik ben het hier niet mee eens, aangezien de oorspronkelijke prijs 112 EUR was, de promotieprijs 39 EUR was, en de gecorrigeerde prijs nu 139,98 EUR is. Fnac biedt een compensatie van 10 EUR aan, wat ik ontoereikend vind. Ik wil mijn bestelde product graag ontvangen tegen de geadverteerde prijs van 39 EUR, omdat ik al betaald heb en er sprake is van een overeenkomst.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: L. N.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform