Terug

Annulatie artikel in korting bij Fnac na betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Afgelopen zaterdag 11 november zag ik op de site van Fnac de muziekbox 'Ultimate Ears BOOM 3 luidspreker zwart' in promotie staan, waarna ik deze ook meteen kocht!Ik was reeds jaren op zoek naar een degelijke muziekbox voor buiten. Deze 'Black Friday deal' was dus een voltreffer!De bestelling was geplaatst, het geld ging van m'n rekening.Een voltreffer... Althans, dat dacht ik... Tot wanneer ik via m'n online profiel op de site zag dat deze plots was geannuleerd?!Als compensatie kreeg ik via messenger een schamele 10 euro tegoedbon, waar ik uiteraard onmogelijk een degelijke muziekbox voor kan kopen van diezelfde kwaliteit.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: M. S.

17/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform