Beste, Op 11 juni werd mijn eurostar geannuleerd na 5 u wachten in londen. Ik kon pas 2 dagen later teruggeraken.Wij werden toen mondeling op de hoogte gesteld dat wij 150 pond voor hotel en 50 pond voor voeding per dag zouden terugkrijgen. Terug thuis hebben dan onze visastaten en factuur hotels doorgestuurd. Echter voor onze metro alsook voor onze voeding hebben wij geen gedetailleerd rekeningen. Vermits de metro steeds rechtstreek aan de in en uitgang met visa was betaald en onze voeding ook want wij zijn ook namelijk als consument niet verplicht zo een zaken bij te houden.Eurostar weigert alles terug te betalen waarvoor mij geen gespecifieerde rekening hebben terwijl ik nooit voor 50 pond per dag 3 maaltijden kan eten. De rekening die ik doorgaf was maar dan 100 EUR dus zal sowieso over de 50 pond per dag maar men wilt mij niet vergoeden alsook niet voor mijn metro kosten van en naar station en hotel.Ook merkte ik op dat ik nooit duidelijke antwoorden krijg en ze niet al mijn doorgestuurde documenten doorlezen (of dat er meerdere mensen een dossier behandelen) waardoor ik constant dezelfde vragen kreeg of info opnieuw doorgegeven die reeds ter hun beschikking was.Ik heb 2 dagen niet kunnen werken en zij steken hun nu weg achter het feit dat ze geen gedetailleerd rekening hebben voor voeding en metro. Ik heb alle begrip voor problemen dit kunnen ontstaan maar ik verwacht dan ook een redelijke behandeling van hun klanten achteraf.Een visastaat is nl ook een wettelijk document.