BesteIk kreeg vandaag een bericht voor een omruiling van jullie ZONDER enige verwittiging. Nu ik net bel naar de klantendienst ben ik enorm verbaasd. Ik heb recht op een gouden toestel (absolute extra pro), maar er werd mij een total clean opgestuurd die veel goedkoper is en vooral een andere kleur heeft namelijk blauw. Ik kocht speciaal de absolute extra pro voor een gouden kleur. Dit is trouwens niet de eerste keer. Dit is reeds mijn 8ste toestel op 2 jaar tijd. 2x ging de trigger stuk en nu een derde keer opnieuw, maar elke keer opnieuw kreeg ik per ongeluk een blauw toestel opgestuurd. Ik gebruikte hem, terug inpakken tot de gouden op voorraad was, maar hier kan ik niet mee akkoord gaan. Ik zou graag deze week nog een oplossing willen voor mijn kapot toestel. Van zo’n bedrijf als Dyson verwacht je wel wat betere service en deze miscommunicatie en fouten niet. In de voorwaarden staat echter dat bij ’niet in voorraad’ over wordt gegaan tot een upgrade. Het maakt mij niet uit hoe jullie dit oplossen, maar ik wil een gouden toestel zo snel mogelijk! Ik ben enorm boos en gefrustreerd vooral omdat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd. Ik heb al het mailverkeer nog van afgelopen jaren en iedere keer opnieuw kon ik mijn ogen niet geloven dat jullie een ander toestel sturen dan ik betaald heb en vooral een andere kleur zonder medeweten van mij als klant. Ik hoop dat we snel tot een oplossing komen!!Alvast bedanktMet vriendelijke groeten