Terug

Ander product geafficheerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: OKay

06/10/2023

Beste, ik kocht bij de Okay in Gent (Sint-Pietersnieuwstraat) een tapéro potje met ‘Fuet’. Helaas was het product helemaal geen fuet, maar de goedkoopste vorm van salami die ook verkocht worden bij Colruyt groep als ECONOM salami blokjes. Okay rekende dus de prijs aan van een specifiek & duur type worst, dat uiteindelijk enkel zo verpakt bleek, voor een goedkope versie van slechte salami. Ik wil graag een volledige terugbetaling en een rechtzetting van de verdere verkoop van dit product. Ik heb verder nog geen andere actie ondernomen.

Berichten (1)

OKay

Naar: B. P.

10/10/2023

Beste Britt,Wij hebben uw klacht ontvangen betreffende een recente aankoop van een tapéro potje met het label 'Fuet' in onze winkel in Gent (Sint-Pietersnieuwstraat). We willen u bedanken voor het delen van uw feedback en we willen u graag helpen bij het oplossen van dit probleem. Om dit zo efficient mogelijk te doen, hebben we meer informatie nodig over het betreffende product.Om uw klacht naar onze kwaliteitsdienst te kunnen doorsturen en u een correcte terugbetaling te kunnen bieden, hebben we de volgende details nodig:Barcode: Dit is het nummer dat u op de verpakking van het product vindt. Het helpt ons om het specifieke product in onze systemen te identificeren.Vervaldatum: De datum waarop het product volgens de verpakking niet langer geschikt is voor consumptie.Lotnummer: Dit nummer staat meestal op de verpakking vermeld en helpt ons om de partij van het product te traceren.Daarnaast willen we u vragen om meer specifieke informatie te verstrekken over uw ervaring met het product, aangezien dit ons zal helpen om een nauwkeurige kwaliteitsklacht op te stellen. Gelieve ons te informeren over:Smaak: Beschrijf alstublieft de smaak van het product. Was het anders dan u had verwacht? Was er een specifieke smaak die opviel'Textuur/Bijtgevoel: Hoe was de textuur van de salami? Was het zoals u had verwacht, of was er iets ongebruikelijks aan?Geur: Had het product een kenmerkende geur? Was er iets ongebruikelijks of onaangenaams aan de geur?Deze informatie zal ons helpen om de aard van de klacht beter te begrijpen en passende maatregelen te nemen.Tenslotte, om de terugbetaling te kunnen verwerken, vragen we u om uw klantenkaartnummer te verstrekken. Dit nummer wordt gebruikt om de terugbetaling te regelen.Zodra we de benodigde informatie van u hebben ontvangen, zullen we ons best doen om uw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak dat u heeft ondervonden en stellen uw medewerking bij deze kwestie zeer op prijs.Met vriendelijke groet,AndreeaOkay klantendienstBezoek zeker onze FAQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform