Terug

Ander artikel geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: bol.com

27/06/2023

Beste, ik bestelde bij een externe verkoper via bol.com een rugzak voor mijn dochter die in promotie stond. De omschrijving klopte bij de foto’s van de rugzak die afgebeeld stonden. Gisteren kreeg ik het pakje toe en er zat een turnzakje in ipv het rugzakje. Ik nam contact op met bol.com waarop ze contact opnamen met de externe verkoper. Ik kreeg reactie dat de verkeerde foto’s op de website stonden. Thans de hele omschrijving stond ook als rugzak. Als ik nu ga kijken hebben ze de afbeeldingen aangepast maar nog altijd staat de juiste beschrijving van de rugzak vermeld. Ik wens dus alsnog de juiste rugzak te ontvangen. Ik heb deze besteld onder de juiste omschrijving en afbeeldingen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. S.

27/06/2023

Goedemorgen mevrouw Smekens,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op zodra er meer informatie bekend is.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform