Terug

ambisense werkt niet goed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VAILLANT

06/02/2018

Er zijn verschillende radiatorknoppen die niet ingeschakeld kunnen worden in het systeem. Er is één knop met de F2 melding, wat niet kan weggenomen worden. De installateur laat zich niet meer zien, hoewel de installatie zeer recent is gebeurd. Omdat ze nooit goed gewerkt heeft, kan het werk ook niet als voltooid beschouwd worden. Een repeater van Vaillant kon ook niet ingeschakeld worden in het systeem. Deze klacht online bij Vaillant kreeg nooit een antwoord. Bij een poging tot telefonisch kontakt kreeg ik alleen een Engelstalig bandje dat er systeemproblemen waren.

Berichten (5)

VAILLANT

Naar: A. C.

09/02/2018

O.Ref/CM-V02880037Beste heer Van der Snickt,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken u hiervoor.Graag wensen wij U te informeren dat wij momenteel uw dossier aan het onderzoeken zijn en wij U zo vlug mogelijk op de hoogte hiervan brengen.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,Lieve FlamandKlachtenmedewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!

A. C.

Naar: VAILLANT

19/02/2018

Geachte mevrouw,We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen verder nieuws van u. Ik wil u opmerken dat het winter is en we dagelijks gebruik maken van uw verwarming. We ondervinden dus ook dagelijks verwarmingsproblemen in de living en keuken. We zouden het op prijs stellen mocht u enige snelheid aan de dag willen leggen. Hoogachtend,Jean Pierre Van der Snickt

VAILLANT

Naar: A. C.

27/02/2018

O.Ref/CM-V02880037Beste heer Van Der Snickt,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken u hiervoor.Na inzage van het dossier met de verantwoordelijken hebben wij besloten om de thermostaat VR52 terug te betalen. Dit dient nl. via de installateur te gebeuren die op zijn beurt de vertegenwoordiger van Vaillant dient te contacteren.Door de update die wij offline hebben gedaan is de VR52 overbodig geworden om deze nog te gebruiken.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Van Der Snickt, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!

A. C.

Naar: VAILLANT

08/03/2018

Geachte mevrouw,Ondanks de update die u gedaan hebt, merken we geen enkele verandering in onze centrale verwarming. Radiatoren in de living, keuken en hall kunnen nog steeds niet worden aangesloten aan het systeem en zijn alleen manueel te bedienen. Op het display is nog steeds een knipperende antenne aanwezig, daar waar bij de andere er een blijvend antenne-icoon te zien is.Na verscheidene maanden (de installatie is gedaan eind vorig jaar) hebben we dus nog steeds geen goed werkend resultaat. We dringen er dan ook op aan dat er eindelijk een degelijke oplossing voor dit probleem gevonden wordt.Wat de VR52 betreft, deze heeft ook nooit gewerkt en de installateur heeft deze opnieuw meegenomen.

A. C.

Naar: VAILLANT

18/03/2018

Geachte mevrouw,Uw technici zijn samen met de regioverantwoordelijke bij ons geweest om het probleem nader te bekijken en zo mogelijk op te lossen. Ze hebben de thermostaatknoppen waarover klachten waren vervangen en een instelling op de centrale thermostaat aangepast. Tot hiertoe loop alles op wieltjes en zijn we zeer tevreden. We hopen dat het zo mag blijven. Onze dank voor de correcte aanpak.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform