O.Ref/CM-V11144227Beste mevrouw Soenen,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken u hiervoor.Na analyse van het dossier intern stellen wij vast dat wij op uw naam nog geen mail hebben ontvangen.Wij wensen U te informeren dat er intussen een nieuwe versie van de app werd uitgerold, de versie 2.16.2, waarmee het probleem met de Ambisense opgelost moet zijn.Als dit niet het geval is, kan U steeds een mail sturen naarconnectivity@vaillant.be, met het serienummer van de gateway en de info met wat er verkeerd gaat.Wij kunnen U geen positief gevolg geven op uw vraag voor een schadevergoeding.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!