Terug

Alloing Udo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Testaankoop

12/02/2024

Beste, ik ben de stiefvader van Alloing Udo, geboren op 11/12/1972, hij heeft een abonnement bij Testaankoop, maar ik ken zijn abonneenummer niet. Hij is op 16/01/2024 overleden en ik heb telefonisch contact opgenomen met Testaankoop om dit te melden en het abonnement op te zeggen. Vandaag heb ik een brief gekregen van zijn bank om mee te delen dat een Europese domiciliëring niet werd uitgevoerd, namelijk die van Testaankoop met volgende refertes: Schuldeiserreferte: F8607444, Mandaatreferte: 200001106933 en als mededeling dient hij 000104533662 te vermelden. Dit had ik niet verwacht van Testaankoop

Berichten (2)

P. R.

Naar: Testaankoop

12/02/2024

Ik heb het abonneenummer van wijlen Alloing Udo gevonden, namelijk: 4533662-76

Testaankoop

Naar: P. R.

13/02/2024

Beste Mijnheer Roels,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden bekeken. Ze gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groet,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform