Terug

Alles betaalt maar pakket komt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: bpost

12/01/2024

Hallo, Ik had een pakketje (energie drank poeder) van Amerika bestelt ter waarde van 85,07 €, toen het pakje aankwam in België kreeg ik bericht dat ik 38.8 € moest betalen aan Bpost voor invoerrecht en btw (wat al absurd is). Maar goed, ik heb het betaalt. Dit was op 05/10/2023, en dan is het pakje aangeboden aan de douane, op 18/12/2023 (meer dan 2 maanden later) is het pakketje volgens track en trace uit het uitwisselingskantoor vertrokken. En sindsdien staat de status op onderweg naar België toen het al in België was, is de foto van het pakket niet meer beschikbaar en heb ik geen bericht meer gehad!Ik kan bpost zelf over het pakje niet contacteren want dan is het antwoord dat ik de verkoper moet contacteren.Ik heb de verkoper al gecontacteert maar voor hen is het pakketje geleverd in België en hebben ze me enkel de prijs van de producten terugbetaalt. Dus niet de 17.95 € verzendkosten, en niet de Bpost kosten van 38.8 €. Waar is mijn pakket?! Ik heb al dat geld en tijd verspilt voor geen pakketje te krijgen? Schandalig en ongehoord.De fout ligt bij Bpost en nergens anders dus het is hun verantwoordlijkheid om het op te lossen.

Berichten (2)

bpost

Naar: O. V.

15/01/2024

REF 1-52703676553Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met de klantendienst van bpost op te nemen. De klantenadviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier:www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-O89WVYA]

O. V.

Naar: bpost

15/01/2024

Geachte,Indien u uw eigen systeem niet kent, IK als ONTVANGER kan geen klacht indienen. Daarom dat ik het hier moest doen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform