Terug

Allerlei problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: VAN MARCKE

12/06/2020

BesteIn de maand januari werd een bestelling gedaan voor een op gemaakte douchewand. Deze werd besteld, maar er was een fout tijdens productie. Deze ging opnieuw besteld worden. Tot op heden is deze wand nog steeds niet in ons bezit. Jullie zouden op 02/06 de levertermijn aangevraagd hebben, maar hier zou nog geen antwoord op zijn. De klant is ongeduldig en geraakt ontevreden net zoals wij. De klant kan hier geen begrip meer voor opbrengen en wil graag de douchewand annuleren, helaas zal dit niet kosteloos gaan. Wij hebben absoluut niet het gevoel dat we goed geholpen worden. Er zijn ook al geruime tijd problemen met de facturen. Deze worden steeds op de eenmanszaak gefactureerd, maar dit kan niet meer aangezien dat BTW nummer NIET meer bestaat. Dit werd al meermaals via mail aangegeven, maar nog nooit kregen we hier respons op. Wanneer we dit signaleren bij de dienst Delivery geven ze ons aan dat ze geen tijd hebben om dit te bekijken. We worden voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Er is niemand dat ons lijkt te willen helpen.... .Een compensatie en excuses naar ons en onze klant toe zou hier meer dan welkom zijn.

Berichten (4)

VAN MARCKE

Naar: K. C.

15/06/2020

Beste,Kunt u ons aangeven in welk verkoopspunt van Van Marcke de douchewand destijds besteld en aangekocht is geweest ?Met vriendelijke groeten, Meilleures salutations, Mit freundlichen Grüßen, Best regardsVan Marcke Info - -T: +32 56 23 75 00 E: info@vanmarcke.beBurelen elke dag van 8 tot 17 uur doorlopend, vrijdag tot 16uVan Marcke HQ, LAR blokZ 5, B-8511 Kortrijk (Aalbeke), Belgium[X] [X]Follow us on:[facebook] [LinkedIn] [Pinterest] [Instagram] www.vanmarcke.com

K. C.

Naar: VAN MARCKE

16/06/2020

Beste De offerte werd opgemaakt in de winkel in Zaventem door Janne Bertouille.Met vriendelijke groet Kenneth CornelisRenoCornelis

K. C.

Naar: VAN MARCKE

22/06/2020

Beste Ondertussen zijn we al iets verder geraakt in deze zaak, wat het er helaas niet mooier opmaakt want wat blijkt: Het douchepaneel zou al geruime tijd in het depot aanwezig zijn... . Nu blijven we maar facturen ontvangen voor deze klant wat maakt dat we al een €1000 euro boven de offerteprijs zitten...... . Met vriendelijke groet Kenneth Cornelis

K. C.

Naar: VAN MARCKE

13/07/2020

Beste We krijgen geen reactie meer van jullie. Ondertussen is gebleken dat het verloren paneel al sinds begin maart in het magazijn staat. Verder werd er ons beloofd dat de facturen die op de eenmanszaak stonden gecrediteerd zouden worden en er nieuwe gemaakt zouden worden (3 tal weken geleden). Tot op heden is dit nog niet gebeurd en krijgen we van niemand een reactie op onze mails..... . Dit begint nu wel hééél erg lang te duren en niemand dat iets lijkt te willen doen. Vriendelijk groetKenneth Cornelis RenoCornelis BVBA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform