Beste, ik bestelde een boiler en verwarming voor in de badkamer. Eerste probleem. Alles werd geleverd zonder ons te contacteren. Met als gevolg dat er niemand thuis was want wij waren op vakantie. Goed dat we goede en gewillige buren hebben dat die ons uit de nood konden helpen want boiler en verwarming gingen gewoon aan de deur afgezet worden. Dus alles is dan maar in de inkomhal gezet. Daardoor konden we bij het thuiskomen niet binnen door de voordeur en konden we ook niet naar boven want de trap was niet bereikbaar. Mijn vrouwtje was op dat moment hoogzwanger dus was dit niet zo aangenaam. Dit was 2 weken later. In die 2 weken verschillende keren Aterno en de verkoper gecontacteerd om alles terug te laten ophalen. Wel contact, maar geen actie. Wij zaten ook volop in verbouwingen. Uiteindelijk werd alles toch opgehaald.Tweede probleem: Toen we belden om de plaatsing te laten doorgaan ging aterno er nog vanuit dat alles nog bij ons stond. Ook bij de plaatsing zijn bepaalde afspraken totaal niet nagekomen. Zoals ophalen van de oude verwarming, plaatsen, aansluiten en afwerking van de boiler en terugplaatsen van een bestaande verwarming die ook door hen in het verleden was geplaatst. Wat ik van Aterno verwacht is dat zij opdraaien voor de extra kosten die wij hebben en een deftige, serieuze financiele compensatie. Ik vind als je €6236,72 betaald voor een boiler en een verwarmingelement dat de service in orde mag zijn en dat de gemaakte afspraken worden nageleefd.