We boekten afgelopen zomer onze reis via eDreams, dat was de eerste en ook meteen de laatste keer. Niets dan miserie. Het begon al met facturen die niet helemaal correct waren, andere bedragen die op de eindafrekening stonden dan dat we betaald hadden. Dit werd uiteindelijk wel rechtgezet, of ja, eerder genegeerd.Er na dook er een echt probleem op, een van onze vluchttijden werd gewijzigd. Hierdoor zouden we nog maar een kwartier de tijd hebben om over te stappen in de luchthaven van Zagreb. Nochtans op de website van de luchthaven staat dat de MCT minstens 40 minuten is (zoals bij het boeken oorspronkelijk voorzien was). Dit wil zeggen dat we dan zo goed als zeker de aansluiting zullen missen en stranden in de luchthaven van Zagreb. Bovendien hebben we ook 2 koffers aan ruimbagage. Ze wilden ons niet geloven dat we op voorhand konden voorspellen dat we onze vlucht zouden missen en we hadden pas recht op een terugbetaling als we gestrand zouden zijn. Na een maand om de paar dagen naar de klantendienst te bellen hebben ze toch een van de vluchten kunnen verzetten, uiteraard met bijbetalen.Het gedeelte van de website (https://nl.edreams.com/klantenservice/) is niet bereikbaar van op een toestel geconnecteerd met wifi. Door mijn telefoon los te koppelen van de wifi ben ik tot bij de chatbot geraakt, maar de mensen achter de chat konden me niet verder helpen en gaven me het volgende telefoon nummer om te bellen: +31 (0) 207 219 357. Een telefoonnummer dat me van het kastje naar de muur stuurt. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, en hopelijk lost dit probleem zich snel op. De chat heb ik later nog veel nodig gehad, want dit was niet het laatste probleem. We moesten namelijk nog vertrekken. Eenmaal op de luchthaven: We vlogen op 1 september naar Zagreb (boeking 8760341557) en hadden onze vliegtickets met twee koffers bij eDreams geboekt, we betaalden ze op eDreams op hetzelfde moment dat we de vlucht boekten. Eenmaal aangekomen op het vliegveld zegt de luchtvaartmaatschappij dat we geen bagage hebben en als we onze koffers willen inchecken moeten we extra betalen. Maar we hebben ze al betaald. Ze konden niets doen, we moeten achteraf gewoon om terugbetaling vragen bij eDreams.Blijkbaar was het niet de eerste keer dat ze problemen hadden met bagage en eDreams en zeiden dat eDreams vaak vergeten de bagage te vermelden.Op onze vlucht terug (boeking 8760441784) hadden we dit probleem gelukkig niet.Maar we hebben wel onze bagage dubbel moeten betalen door een fout die sowieso bij eDreams ligt.Momenteel is het dik 3 maanden geleden dat we zijn teruggekeerd van onze reis, en we zijn nog steeds bezig met ze te stalken en te sturen voor de terugbetaling van de bagage. Ze blijven ons van het kastje naar de muur sturen, in de chat kan niemand helpen, de klachtenformulieren worden straalgenegeerd en wij zijn in het zak gezet door hun onkunde, hun extreem slechte customer service. En op dit moment ook bijna moe-gestreden voor toch dat beetje geld terug te kunnen krijgen.