Terug

Alleen maar klachten bij aankoop ‘nieuwe’ IPhone

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: FNAC BELGIUM

24/03/2023

Beste, ik bestelde een ‘nieuwe’ iPhone 11 op Fnac.be op 31.01.23. Na een maand werd het toestel eindelijk geleverd. Bij het opladen van het toestel werd meteen duidelijk dat dit onmogelijk om een nieuw of origineel toestel kon gaan, het toestel ‘flipte’ compleet en kon zich zelfs ontgrendelen en personen opbellen. 1 keer slaagde het vergrendelde toestel er zelfs in een aflevering van ‘the last of us ‘ op te zetten. Niet normaal voor een nieuw toestel, mij doet dit vermoeden dat het om een refurbished toestel gaat. Echter kocht ik wel een nieuw toestel. Verder blokkeert het toestel bij close-up foto’s en gaat de batterij een halve dag mee zonder intensief gebruik. Ik heb met deze klachten contact opgenomen met de klantendienst die me eerst niet geloofde. Later werd me gevraagd het toestel op te sturen naar een of andere Aziatische in Frankrijk. Deze kosten zou ik terugkrijgen, maar ook dit verloopt verre van correct. Een bankoverschrijving is ongelijk, anno 2023?! Voor mij is de maat nu echt vol en ik voel me als klant bestolen, voorgelogen en absoluut niet correct behandeld. Met deze reden neem ik dan ook contact op met jullie.

Berichten (2)

C. M.

Naar: FNAC BELGIUM

03/04/2023

Beste, Graag reactie!

FNAC BELGIUM

Naar: C. M.

04/04/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Wanneer u een probleem heeft met een aankoop op onze Market Place en de verkoper geen rekening houdt met onze verkoopsvoorwaarden heeft u de mogelijkheid om een klacht te openen op uw bestelling.Op deze manier kan onze dienst Market Place uw bestelling en probleem bekijken en tussenkomen.U mag erop rekenen dat Fnac u niet in de steek zal laten en er alles voor doet zodat onze verkoopsvoorwaardennageleefdworden door de verkopers die aanwezig zijn op ons platform.Voor dit geval gaan wijde vrijheid nemen om de klacht in u plaats te openen.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform