Beste, ik bestelde een ‘nieuwe’ iPhone 11 op Fnac.be op 31.01.23. Na een maand werd het toestel eindelijk geleverd. Bij het opladen van het toestel werd meteen duidelijk dat dit onmogelijk om een nieuw of origineel toestel kon gaan, het toestel ‘flipte’ compleet en kon zich zelfs ontgrendelen en personen opbellen. 1 keer slaagde het vergrendelde toestel er zelfs in een aflevering van ‘the last of us ‘ op te zetten. Niet normaal voor een nieuw toestel, mij doet dit vermoeden dat het om een refurbished toestel gaat. Echter kocht ik wel een nieuw toestel. Verder blokkeert het toestel bij close-up foto’s en gaat de batterij een halve dag mee zonder intensief gebruik. Ik heb met deze klachten contact opgenomen met de klantendienst die me eerst niet geloofde. Later werd me gevraagd het toestel op te sturen naar een of andere Aziatische in Frankrijk. Deze kosten zou ik terugkrijgen, maar ook dit verloopt verre van correct. Een bankoverschrijving is ongelijk, anno 2023?! Voor mij is de maat nu echt vol en ik voel me als klant bestolen, voorgelogen en absoluut niet correct behandeld. Met deze reden neem ik dan ook contact op met jullie.