Geachte,
We hebben een pakketreis geboekt via Vakantie Piraten en Expedia.
We keken er enorm naar uit.
Voor mijn vriend was het 10 jaar geleden dat hij nog eens op vakantie was geweest.
Dus na veel zoeken besloten we ALL-IN te boeken in de Kalypso Cretan Village.
Leek ons TOP en het zag er goed uit en ook de website van hotel zelf was in orde. Dus boeken we en betalen we 1.480€.
Maar toen we aankwamen was het toch een totaal andere verhaal.
We boekten kamer met 1 groot bed en kregen 2 aparte bedden.
We boekten kamer met zeezicht en kregen gedeelde zee gedeelte bomen en gebouwen.
We boekten ALL IN en kregen we dat NIET.
Bleek dat om versnaperingen bij cocktails te krijgen je moet deze betalen, koffie na je avondeten moet je ook betalen.
Als je in de bar na het avondeten iets wilt drinken dan moet je betalen weliswaar met 40%korting.
Binnenzwembad niet beschikbaar.
Jacuzzi niet beschikbaar ( we kregen een rare uitleg over het water dat ze niet kunnen opwarmen…)
Spa niet beschikbaar.
Fitness ook niet beschikbaar, en dit terwijl op hun website wel er sprake van is.
Geen activiteiten want niets was klaar, ze waren volop en overal aan het schilderen.
Bar aan strand dicht.
3 dagen achter elkaar hetzelfde soep dus niet afwisselend.
Eten is niet goed.
Geen variatie en koud, sommige toestellen hebben een lekkage probleem zelfs.
Fruitsap machine is kapot.
Bij het eten van ijs zaten er grote stukjes ijsblokken erbij.
Personeel is niet echt wat je vriendelijk kunt noemen.
Badkamer ook niet in orde.
Airco werkt niet en hangt buiten heel slecht en kan op elke moment vallen.
Internet is een RAMP!
TV ook heel erg, enkel Griekse posten.
Er zijn nog tal van zaken dewelke we kunnen opnoemen
We weten echt niet hoe dit kan gebeuren en willen graag klacht indienen en onze geld terugkrijgen of een gedeelte ervan.
Dit allemaal hebben we doorgegeven aan hotel en bij Vakantie Piraten zodat ze het nodig hiervoor zouden doen.
We hebben ondertussen een bedrag van 354 euro ontvangen maar hier kunnen we niet mee tevreden zijn.
Indien er geen gevolg aan onze klacht wordt gegeven zullen we dit bij de Ombudsdienst van consumenten ook melden.
Dit kan echt niet!
In afwachting op Uw antwoord, verblijven we
Met vriendelijke groeten
Alexandra Caeiro
Jean-Marie Breuer