Terug

All - in formule

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Basic-Fit

01/08/2024

Beste, Ik ben op 11/07/2024 lid geworden van Basic-fit, ik heb de "all in" formule genomen waarbij een smartbike voor thuis zit, ze zeiden mij dat ik hiervoor binnen enkele dagen zou gecontacteerd worden door de dienst binnen Basic fit die verantwoordelijk is voor de leveringen van deze toestellen. We zijn ondertussen meer dan 3 weken verder en ik heb hier nog niks van vernomen, ik heb hiervoor reeds meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst via chat maar krijg hier enkel vage draft antwoorden van terug. zij zeggen mij steeds dat ze contact opnemen met die specifieke dienst en dat deze mij spoedig zullen contacteren, wat ze uiteraard nooit gedaan hebben. na 4 keer ( elke week ) het zelfde senario mee te maken is mijn geduld op. U moet weten dat door de "All in" formule te nemen heb ik bij inschrijving 99,89 € betaald heb inplaats van 20€ (bij een premium abbonement..) aangezien er een 49,99€ extra wordt aangerekend voor "bezorging en installatie" Ik hekel vooral het gebrek aan comunicatie hierover en het altijd krijgen van basic draft antwoorden, wanneer ik op een beleefde manier verder vraag wordt ik steeds van de chat gegooid... er kan altijd iets mislopen maar door de mensen steeds af te wimpelen veroorzaak je heel veel frustratie. Wat ook frustrerend is is dat jullie ondertussen een promotie online hebben gegooid waar je bij het aanwerver van 4 nieuwe leden zo een fiets gratis krijgt, Nog meer nieuwe fietsen beloven ondertussen dat de oude promo niet eens geleverd geraakt.. ik vind dit uiterst ongepast.. Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform