Terug

AliExpress weigert terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. H.

Naar: AliExpress

30/06/2025

Op 07/06 plaatste ik een bestelling op AliExpress, tot op heden heb ik niets ontvangen, verkoper meerdere malen gecontacteerd, geen respons… de verkoper heeft massa’s slechte reviews vanwege items die nooit geleverd worden, toch blijft AliExpress weigeren mijn geld terug te betalen ondanks mijn veelvuldig aandringen en het bezorgen van talloze bewijzen dat de verkoper een fraudeur is. Ik houdt hier dan ook AliExpress voor verantwoordelijk, tenslotte blijven zij met deze verkoper samenwerken ondanks de talloze slechte reviews.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform