Terug

Algemene stroomzekering valt uit bij opstart laden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FLUVIUS

05/12/2022

Beste, Betreft meter : 541449400001157100 ( meter nr *** 9645)Sinds donderdag 1 dec kan ik plots mijn wagen niet meer opladen. Opladen stopt na enkele min. Volledige stroom valt uit. Ook bij afschakeling van alle andere zekeringen en enkel de zekering van de laadpaal in bedrijf, kan er niet geladen worden. Ook vrijdag onmogelijk om te laden. Enkel zondag kon ik de wagen opnieuw opladen. Maandag 5/12 opnieuw zelfde probleem : opladen onmogelijk. Ook op de 2de meter stelde zich hetzelfde probleem. Conclusie : Op werkdagen kan er niet meer geladen worden. Ik heb dit probleem aangekaart op ma 5/12 om 9u34. Technieker kwam niet opdagen na 2u wachten, ondanks belofte. Stel dat ik afwezig zou zijn op het moment dat de technieker aanbelt, dan zou ik een boete moeten betalen van +/- 75 €. Technieker kwam niet langs omdat de klant intern werd geannuleerd (bleek later ) zonder dat ik vooraf op de hoogte werd gesteld. Dus annulatie zonder communicatie ! ! Om 12u heb ik dus zelf opnieuw gebeld en nieuwe klacht laten opmaken.Hetzelfde probleem met laden is uiteraard van toepassing voor meter nummer eindigend op -089. Op deze aansluiting ook onmogelijk om te laden, uiteraard.(Het betreft hier een kangoeroewoning met 2 aparte aansluitingen)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform