Geachte,
Op 15/1/2025 via het online klachtenformulier een klacht ingediend . Zie bijlage. Ik kreeg als antwoord dat iemand van de betrokken winkel contact met mij zou opnemen.
Op 29/1/2025 geantwoord dat ik tot op heden nog altijd geen reactie mocht ontvangen.
Op 31/1/2025 werd geantwoord dat mijn telefoonnummer niet werd doorgegeven, wat alsnog gebeurde zodat ik binnen de kortste keren een antwoord mocht verwachten
Op mijn vraag waarom dan de betrokken gerant niet had geantwoord via de e-mail (die men op het online klachtenformulier dient in te vullen), kreeg ik op 6/2/2025 het antwoord dat de verantwoordelijke meerdere vergeefse pogingen heeft gedaan om mij telefonisch te contacteren en dat het hun werkwijze is om de klant telefonisch te benaderen ipv per e-mail.
Tot op heden echter nog altijd geen reactie ontvangen.
Aangezien het te moeilijk is om mij telefonisch te antwoorden, graag een antwoord per e-mail