Terug

Albert Heijn respecteert eigen actievoorwaarden cadeaubox niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2022

Beste,recent liep bij AH een spaaractie waar men d.m.v. punten die men bij een aankoop kreeg, kon sparen voor een cadeaubox. De spaarkaarten konden ingewisseld worden tot 18/12.17/12 bied ik me met mijn volle spaarkaart aan bij AH te Rijkevorsel. Echter, er waren geen boxen meer beschikbaar. De onthaalmedewerker vertelt me echter dat de daaropvolgende maandag normaal nieuwe boxen geleverd zullen worden. Niet dus, net zomin als dinsdag... Nadere info omtrent of en desgevallend wanneer er nog nieuwe boxen zouden geleverd worden, heeft men niet.Na contact per chat met de klantendienst van AH wordt me gemeld dat voor deze actie het op is op principe wordt gehanteerd, en wordt het gesprek vrij abrupt afgebroken.Nadat ik erop wijs dat de algemene voorwaarden of de kleine lettertjes op geen enkele manier gewag maken van het gegeven dat deze actie zou lopen zolang de voorraad strekt, erkent een nieuwe medewerker dat ik absoluut recht heb op deze box. Over hoe ik deze kan bekomen, tast ze in het duister. Ik moet maar informeren bij andere winkels in de buurt, of wachten tot ze bij mijn lokale AH in voorraad zijn.Op mijn aangeven dat de nabije winkels ook geen voorraad hebben en het niet de bedoeling kan zijn dat ik half de provincie moet afrijden om een box te bekomen, en het twijfelachtig is dat er in mijn lokale AH ooit nog voorraad zal zijn, wordt me gevraagd even hardop mee te denken en stel ik voor een box te reserveren in een vestiging nabij, of anders een tegoedbon voor een gelijkaardig bedrag... Deze voorstellen werden niet aanvaard en een tegenvoorstel bleef uit.Lang verhaal kort, ik heb gespaard voor een box. Daarvoor aankopen bij AH gedaan die ik mogelijk goedkoper bij een andere winkel had kunnen doen. Ik verlang dat AH de eigen actievoorwaarden naleeft en me een box of een gelijkwaardige compensatie verstrekt.Mvg,Kevin

Berichten (7)

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

20/12/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08884031. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

20/12/2022

Beste ,Wat vervelend om te vernemen dat dhr. niet tevreden was over hoe dit opgelost werd.Ik heb even het een en ander uitgezocht en zal ik hieronder toelichten.op onderstaande website, kom je op de site van de AH BE acties. bovenaan staat deactie van de Traktahtiebox. Hierop staat op de foto 'op=op'. Dit betekend dus weldegelijk dat wanneer de boxen op zijn, wij deze ook niet meer kunnen verstrekken.Acties en promoties bij je boodschappen Albert Heijn België (ah.be)Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, stel die dan gerust. Wist je dat je ook met ons kunt chatten? Zo heb je nóg sneller een reactie!Graag maak ik van de gelegenheid gebruik je hele fijne feesagen te wensen!Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,StacyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007QtsAS:ref

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2022

Beste,Er kan bezwaarlijk geargumenteerd worden dat een foto ergens op de site met de vermelding "op=op" integraal deel uitmaakt van de aktievoorwaarden. Meer nog, op de websitepagina specifiek voor de tractAHtiebox ( https://www.ah.be/acties/traktahtiebox ) komt deze foto niet eens voor.Ook in de actievoorwaarden op de spaarkaarten die verkregen worden in de winkels wordt het voorbehoud "zolang de voorraad strekt" enkel gemaakt m.b.t. het verkrijgen van lege spaarkaarten (art. 11).Enige aanpassing aan de algemene voorwaarden zoals gedrukt op de spaarkaarten had gecommuniceerd moeten worden via een van datum voorziene nieuwe versie van de algemene voorwaarden gepubliceerd op de website van AH (art. 5 De Organisator heeft het recht om de Actie stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijdste wijzigen in geval van overmacht. Een herziene versie van de actievoorwaarden zal in datgeval op de website ah.be worden geplaatst, voorzien van een datum van inwerkingtredingvan deze herziene versie.)De actievoorwaarden op de website, gedateerd 28 september 2022, maken eveneens melding van het voorbehoud "op=op". (https://static.ah.nl/binaries/ah/content/assets/ah-be/tijdelijk/acties/campagnes/2022/traktahtiebox/actievoorwaarden-traktahtiebox_2022.pdf , in bijlage)Ik blijf dus mijn standpunt dat op AH de verplichting rust om een tractAHtiebox te leveren.Mvg,Kevin

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2022

Correctie van voorgaand bericht: De actievoorwaarden op de website, gedateerd 28 september 2022, maken EVENMIN melding van het voorbehoud "op=op".

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

20/12/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08884525. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

20/12/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08884516. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

21/12/2022

Beste Kevin,Dank u wel voor uw bericht.Wij begrijpen uw teleurstelling over het niet verkrijgbaar zijn van de TraktAHtieboxEchter, wij hebben gelukkig goed nieuws voor u.Deze week nog beginnen wij met het opnieuw leveren van de boxen aan onze filialenWij adviseren u dan ook om nogmaals een bezoek te brengen aan onze winkel zodat u uw zegels kunt inleveren en de box in ontvangst kunt nemenWij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebbe geïnformeerdGraag maak ik van de gelegenheid gebruik om u prettige feesagen te wensen.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007QttaC:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform