Beste,recent liep bij AH een spaaractie waar men d.m.v. punten die men bij een aankoop kreeg, kon sparen voor een cadeaubox. De spaarkaarten konden ingewisseld worden tot 18/12.17/12 bied ik me met mijn volle spaarkaart aan bij AH te Rijkevorsel. Echter, er waren geen boxen meer beschikbaar. De onthaalmedewerker vertelt me echter dat de daaropvolgende maandag normaal nieuwe boxen geleverd zullen worden. Niet dus, net zomin als dinsdag... Nadere info omtrent of en desgevallend wanneer er nog nieuwe boxen zouden geleverd worden, heeft men niet.Na contact per chat met de klantendienst van AH wordt me gemeld dat voor deze actie het op is op principe wordt gehanteerd, en wordt het gesprek vrij abrupt afgebroken.Nadat ik erop wijs dat de algemene voorwaarden of de kleine lettertjes op geen enkele manier gewag maken van het gegeven dat deze actie zou lopen zolang de voorraad strekt, erkent een nieuwe medewerker dat ik absoluut recht heb op deze box. Over hoe ik deze kan bekomen, tast ze in het duister. Ik moet maar informeren bij andere winkels in de buurt, of wachten tot ze bij mijn lokale AH in voorraad zijn.Op mijn aangeven dat de nabije winkels ook geen voorraad hebben en het niet de bedoeling kan zijn dat ik half de provincie moet afrijden om een box te bekomen, en het twijfelachtig is dat er in mijn lokale AH ooit nog voorraad zal zijn, wordt me gevraagd even hardop mee te denken en stel ik voor een box te reserveren in een vestiging nabij, of anders een tegoedbon voor een gelijkaardig bedrag... Deze voorstellen werden niet aanvaard en een tegenvoorstel bleef uit.Lang verhaal kort, ik heb gespaard voor een box. Daarvoor aankopen bij AH gedaan die ik mogelijk goedkoper bij een andere winkel had kunnen doen. Ik verlang dat AH de eigen actievoorwaarden naleeft en me een box of een gelijkwaardige compensatie verstrekt.Mvg,Kevin