Terug

Al weken in huis zonder internet of tv.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Proximus

22/06/2023

Beste, op 30 mei deed ik mijn eerste aanvraag bij proximus voor internet en tv. Ik zou gebeld worden door een monteur. Een week later was ik nog niet gebeld dus ik bel zelf. Konden ze mij nergens vinden in het bestand. 5 juni dus opnieuw aanvraag gedaan. Gelijk gebeld door een monteur en afspraak gemaakt voor 12 juni. Erbij gezegd dat dit in de ochtend dient te gebeuren want ik ben vanaf 14 u niet meer thuis. Krijg ik 2 dagen van tevoren dat het tijdslot van 8.00 tot 12.30, dat hier tussen in ik een monteur kan verwachten. Op de dag zelf krijg ik bericht dat deze zou aankomen tussen 12.30 en 14.30. Ik moest om 14 u vertrekken om te gaan werken dus had mijn moeder al gevraagd of ze eventjes in mijn woning kon gaan zitten mocht hij dan nog niet zijn langsgekomen. 2 u later kreeg ik een bericht van, de monteur is u niet vergeten, hij werkt zijn huidige interventies af en zal bij u aankomen tussen 14.30 en 16.30. Mijn moeder in mijn woning en belt mij om 17.30 dat er nog steeds niemand is geweest. Ik bellen en die mevrouw wilde even doorschakelen want ze wist het zelf niet enkel hing ze op ipv dat ze mij doorschakelen. Nr 2 snapte het al helemaal niet, sprak ook gebrekkig Nederlands, alles 10x moeten herhalen waardoor ik mijn stem begon te verheffen. Na een hele discussie gaf hij aan informatie te gaan halen bij zijn supervisor en of ik niet nog even aan de lijn kon wachten. Ik was aan het werk dus had aangegeven dat ik het eet moment in ga en hier dus geen tijd voor had. Ik vroeg of hij mij terug kon bellen. Weer nee u wachten dit dat. Ik nogmaals duidelijk aangegeven dat dit niet mogelijk was en verwachtte graag een telefoontje terug wanneer hij wat meer informatie had.Na 2 u zelf maar weer gebeld want ik werd niet terug gebeld. Hierbij weer een vrouwtje die mij wilde doorverbinden maar ophing erna weer gebeld en toen werd er meteen opgehangen. Nogmaals terug gebeld en hier had ik een vriendelijke man die mij wel verder kon helpen. Hij gaf wel 1000x excuses en had de monteur verplaatst naar de volgende dag, in de ochtend want ik moest weer werken vanaf 14 u. Wanneer de monteur geweest zou zijn zou ik even terug moeten bellen voor een compensatie en dit zou hij in mijn dossier zetten. Volgende dag tot 13.30 gewacht en weer geen monteur. Weer gebeld en zij gaven aan dat deze echt onderweg was. Dus weer mijn moeder laten komen en weer niemand te zien. Er is ook weinig te doen zo zonder internet en tv dus mijn moeder was hier natuurlijk ook echt niet blij mee. Ik weer terug gebeld de volgende dag en toen had ik iemand aan de telefoon die zag dat er een technisch mankement was en heeft mij 30 min in wacht gezet zowat om met ict te overleggen. Ict zou mij terug bellen. Nou weer een week gewacht maar weer eens geen belletje vanuit hun. Ikzelf maar weer eens gebeld. Konden ze het niet terug vinden. Uiteindelijk zwart op wit met klantendienst geschat. Die heeft mijn oude product dan geannuleerd en voor de 3de keer een aanvraag ingediend. Maar verder kon ze ook niets voor mij betekenen. Het is vandaag de 22ste ik vertrek morgen op vakantie dus pas 4 juli komen ze.hopelijk een keer installeren. Ik heb gevraagd voor compensatie voor het verbruiken en bij moeten kopen van mobile data echter kon ze wat betekenen wanneer de monteur is langs geweest. Nou dat is al de 2de keer dat ik dar hoor en heb er een aardig hard hoofd in. Ik zit nu al sinds 29 mei in mijn appartement en heb geen tv en geen internet. Ik had het in eerste instantie bij Scarlet aangevraagd maar ook daar is klantendienst ruk en niet echt de meest slimme mensen in hun klantendienst. Dus daar ook al 2 maanden mee verloren. Hoe moeilijk is het om een kastje aan de muur te monteren!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform