Terug

al een week geen internet buitenshuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

H. J.

Naar: Telenet

30/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon/internetlijn met 574514832 Sinds 25/11/2024 zijn er grote problemen in Hoogstraten waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: internet, bellen en opzoeken een groot deel van Hoogstraten heeft al uren lang via WhatsApp met telenet of base aan de lijn gehongen zonder resultaat. vandaag ,zaterdag30/11/2024 om 8.45u , is er buitenshuis nog steeds geen bereik. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding in verhouding tot minstens de tijd, is nog altijd niet in orde, van derving. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Hild Jansen(echt van Jan Kustermans) katelijnestraat 23 2320 Hoogstraten 0473606509

Berichten (1)

Telenet

Naar: H. J.

03/12/2024

Beste, Wij hebben uw klacht goed ontvangen en deze in behandeling genomen. Wij doen intern navraag en zullen nadien persoonlijk met u contact opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform