Beste,
Ik ben een PROFESSIONEEL gebruiker van Telenet en betaal maandelijks erg hoge facturen voor een kwaliteitsvolle en VOORTDURENDE dienstverlening.
Sedert een drietal dagen ondervind ik zware problemen om mijn webmail op te halen. Ik moet aan cliënten dag en nacht advies kunnen verlenen. Vandaag wachten partijen op mijn laatste lezing van een ontwerpovereenkomst (verzonden vancohtend, na een telcon rond 10u); ik heb vanochtend alleen al anderhalf uur vruchteloos getracht om op mijn e-mail binnen te geraken.
Ik krijg de voorbije dagen steevast een pagina dat de gebruikte inlog "problemen ondervindt of niet beschikbaar is" - zie bijlage. Vandaag ligt alles plat - geen manier om op webmail binnen te geraken.
Dit is ondermaatse dienstverlening. Ik betaal hoge sommen geld aan Telenet, voor een continue dienstverlening, 24 uur op 24.
Ik heb vandaag anderhalf uur verloren (pogingen om toch op webmail te geraken, via allerhande kunstgrepen en alle mogelijke ingangen), vruchteloos. Ik heb Telenet "helpdesk" (what's in a name) gebeld, vruchteloos (algemeen probleem, niet te verhelpen).
Ik werk aan 170 euro per uur, heb dus alleen aan poging om webmail te openen al 255 euro verloren, en kan nog steeds niet aan de tekst.
Telenet biedt niet de minste hulp of bijstand, verwijst naar andere browsers of andere e-mails (!! outlook) om aan mijn Telenet-account te kunnen. Mijn klacht wordt "genoteerd", dossiers worden "aangemaakt"... Maar daadwerkelijke oplossing is er niet, ik leid professionele imagoschade door het falen van Telenet.
Telenet is er als de kippen bij om mij terecht te wijzen als ik een dagje te laat ben met betaling. Ik leid nu ernstige imagoschade bij cliënten die wachten op mijn reactie en niet begrijpen dat een uurtje werk niet tot een respons leidt.
Ik wens 255 euro schade vergoeding of tegemoetkoming, én een onmiddellijke oplossing vanuit Telenet (andere wijze om webmail te openen).