Terug

AL drie dagen problemen met toegang tot Webmail, vandaag 15/07 GEEN webmail meer!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

G. S.

Naar: Telenet

15/07/2025

Beste, Ik ben een PROFESSIONEEL gebruiker van Telenet en betaal maandelijks erg hoge facturen voor een kwaliteitsvolle en VOORTDURENDE dienstverlening. Sedert een drietal dagen ondervind ik zware problemen om mijn webmail op te halen. Ik moet aan cliënten dag en nacht advies kunnen verlenen. Vandaag wachten partijen op mijn laatste lezing van een ontwerpovereenkomst (verzonden vancohtend, na een telcon rond 10u); ik heb vanochtend alleen al anderhalf uur vruchteloos getracht om op mijn e-mail binnen te geraken. Ik krijg de voorbije dagen steevast een pagina dat de gebruikte inlog "problemen ondervindt of niet beschikbaar is" - zie bijlage. Vandaag ligt alles plat - geen manier om op webmail binnen te geraken. Dit is ondermaatse dienstverlening. Ik betaal hoge sommen geld aan Telenet, voor een continue dienstverlening, 24 uur op 24. Ik heb vandaag anderhalf uur verloren (pogingen om toch op webmail te geraken, via allerhande kunstgrepen en alle mogelijke ingangen), vruchteloos. Ik heb Telenet "helpdesk" (what's in a name) gebeld, vruchteloos (algemeen probleem, niet te verhelpen). Ik werk aan 170 euro per uur, heb dus alleen aan poging om webmail te openen al 255 euro verloren, en kan nog steeds niet aan de tekst. Telenet biedt niet de minste hulp of bijstand, verwijst naar andere browsers of andere e-mails (!! outlook) om aan mijn Telenet-account te kunnen. Mijn klacht wordt "genoteerd", dossiers worden "aangemaakt"... Maar daadwerkelijke oplossing is er niet, ik leid professionele imagoschade door het falen van Telenet. Telenet is er als de kippen bij om mij terecht te wijzen als ik een dagje te laat ben met betaling. Ik leid nu ernstige imagoschade bij cliënten die wachten op mijn reactie en niet begrijpen dat een uurtje werk niet tot een respons leidt. Ik wens 255 euro schade vergoeding of tegemoetkoming, én een onmiddellijke oplossing vanuit Telenet (andere wijze om webmail te openen).

Berichten (9)

G. S.

Naar: Telenet

15/07/2025

13u, 14u NOG STEEDS geen toegang tot webmail Telenet! zie schermopnames - standaard replike, nu al sedert 11u vanochtend....

Telenet

Naar: G. S.

16/07/2025

Beste, Wij bevestigen deze ontvangst van de klacht. Wij volgen dit op en brengen meneer op de hoogte. Met vriendelijke groet, Confidential - Limited

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

Ik wens green bericht naar 'meneer", ik wil onmiddellijke vergoeding voor door Telenet veroorzaakte schade. GS

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

Dag 2 van GEEN TOEGANG tot webmail via de EIGEN Telenetwebsite!! - zie bijlage, 9u04 - reactieblad, nu al een dag of 4... Sedert gisteren GEEN doorkomen meer aan (dagen voordien na ettelijke pogingen toegang). ALEEN op smartphone kan ik op webmail, maar daarmee kan ik geen docs of teksten verbeteren... SCHABOUWELIJKE "dienstverlening"...

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

9u10... en 10u... NOG STEEDS geen toegang!

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

14u50 NOG STEEDS geen toegang via Telenet ...

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

Al ruim 27 UUR toegang tot webmailfucntie ONBRUIKBAAR!!

G. S.

Naar: Telenet

16/07/2025

Bijkomend bewijs : ik geraak wél op Telenet site, maar zodra je naar je webmail wil, weigering, GEEN toegang! Dit duurt nu al 32 uren. Geraamde schade - ik moet allerlei tricks uithalen om teksten die mij worden toegezonden (zelfs We Transfer loopt over mijn Telenetadres...) , toch te kunnen verbeteren, nalezen of lezen - 170 euro X 5 uren = 850 euro... Morgen niet hersteld? Weer meer dan 500 euro schade .

G. S.

Naar: Telenet

19/07/2025

Gisteren één dag toegang, vandaag 19/07 - opnieuw geen toegang tot webmail meer - poging van 10u40 VANUIT "MY TELENE"! Klikken op webmail en je krijgt weer zelfde pagina

Bemiddeling door Testaankoop 03 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform