Goeiedag, ik ben ten einde raad en daarom contacteer ik jullie.Wij zijn klant bij Lampiris (nu Total Energies), wij ontvangen rond de 20ste van elke maand onze voorschotfactuur. De laatste factuur die we hebben ontvangen dateert van december 2021. Ik heb al verschilllende keren de klantendienst gecontacteerd, daar beweert men dat mijn facturen geblokkeerd zijn (reden of hoe dit komt, dat weten ze niet) Ze zeggen dat ze een dossier hebben gemaakt voor hun achterliggende dienst, maar er komt geen schot in de zaak. Op emails reageren ze amper en je kan ze heel moeilijk bereiken door hun zotlange wachttijden per telefoon!!Wij hebben ondertussen al 2 facturen die we al zouden moeten betaald hebben en we willen ze ook betalen, maar we krijgen geen factuur! Dossier werd aangemaakt op 14/02/2022, bijna 4 weken geleden. Binnen 10 dagen zou er opnieuw een factuur moeten verschijnen, maar ja, we wachten nog op deze van januari en februari ook...Kunnen jullie eventueel iets doen, waardoor men onze facturatie terug in orde kan krijgen aub?mvg Cynthia, Oostakker