Terug

Al bijna 1 jaar geen voorshot betaald, geen communicatie van Engie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Q. C.

Naar: Engie

08/09/2023

Beste,Al sinds november 2022 betalen wij geen voorschot meer voor gas en elektriciteit. We zouden zogezegd een afrekening ontvangen. Er zijn een aantal terugbetalingen geweest zoals de gaspremie maar ook sindsdien geen voorshotten afgehouden. Ik heb meerdere mails gestuurd, chartberichten, bellen,.. Nooit een antwoord van engie. Enkel de standaard zin: dit wordt naar de dienst gestuurd. Wij maken ons ernstig zorgen over de factuur die zal komen na het niet betalen van voorschotten. Dit is in onze ogen nalatigheid van de leverancier. Quinten

Berichten (5)

Engie

Naar: Q. C.

08/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: Q. C.

08/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Q. C.

Naar: Engie

06/10/2023

Na meer dan een maand nog steeds niets meer dan hetzelfde automatisch antwoord dat ik al meerdere malen heb ontvangen..

Q. C.

Naar: Engie

06/11/2023

Nog steeds geen respons van Engie.Gisteren kregen we wel opeens de afrekening van vorig jaar (periode april - november 2022) De afrekening van november 2022 tot november 2023 staat al klaar voor 23 november. Ik hoop dat Engie nu wel zal antwoorden en zal rekening houden met het feit dat we door hun nalatigheid geen voorschotten hebben betaald (ook niet na veel aandringen van mij). Ik verwacht dus een oplossing voor een eventuele hoge afrekening (2 op een paar weken tijd dan!!). Bij geen antwoord, neem ik verdere stappen

Engie

Naar: Q. C.

08/12/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 8 septembre 2023 09:06À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Al bijna 1 jaar geen voorshot betaald, geen communicatie van Engie - (CPTBE01871736-24)Klacht - Al bijna 1 jaar geen voorshot betaald, geen communicatie van Engie - (CPTBE01871736-24) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform