Terug

Al 6 weken aan het wachten op mijn bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

11/07/2023

Het begon al bij het plaatsen van de bestelling, steeds een 'error' bij het afrekenen, meerdere dagen na elkaar. Oplossing? Koop u ergens een cadeaubon, dan zal het probleem opgelost zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Ik bestelde vervolgens sodastream flessen omdat er op hun website staat dat deze de volgende dag geleverd worden, dit staat nu ook nog steeds zo op de site, daar wees ik hen op, maar geen 'succes' voor een aanpassing. Dit is misleidend!! Het enige antwoord ik keer op keer krijg is dat ze me niet kunnen zeggen wanneer de bestelling geleverd zal worden. Andere vragen worden volkomen genegeerd. Zo vroeg ik een terugbetaling op mijn rekening, omdat ik al een bon moest kopen om te kunnen betalen en anders niets met de bon ben, dit doen ze neit, ik moet wachten tot ik mijn bestelling ontvang. Intussen ging ik langs bij de fysieke winkel, daar hebben ze mijn bestelling gewoon in stock!! Gevraagd online te annuleren en daar mee te nemen, blijkt niet mogelijk. Straf, écht waar. Ik wil gewoon mijn bestelling ontvangen, desnoods nemen ze deze toch gewoon uit een winkel??!!

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: B. D.

12/07/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses voor dit ongemak.Mogen wij u vragen op welke rekeningnummer wij het bedrag van Eur50,00 kunnen storten ?Aangezien het op onze raad is en door een probleem op de website dat u deze cadeaubon heeft aangekocht spreekt het van zich dat wij u deze zullen uitzonderlijk omruilen.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

12/07/2023

Be91 0015 9747 1576Staat op mijn naam.Bedankt om mij via deze weg wel te woord te staan.

FNAC BELGIUM

Naar: B. D.

13/07/2023

Bonjour,Merci pour votre réponse.Nous venons de transmettre vos données auprès de notre comptabilité pour qu'un virement soit effectuer.Nous vous présentons encore toutes nos excuses pour les désagréments occasionné par votre commande.Merci d'avance pour votre coopération !Cordialement,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform