Beste,Sinds januari dit jaar heb ik geen toegang tot de instellingen van mijn Telenet modem via ''Mijn Telenet''.Via mobiele applicatie alsook de web versie van ''Mijn Telenet'' is het onmogelijk om de instellingen aan te passen. Ik zou graag mijn netwerknaam en wachtwoord veranderen. Daarnaast zou ik ook graag tijdelijk de 5Ghz functie uitzetten om zodoende enkele huishoudelijke apparaten aan het netwerk toe te voegen. Al deze instellingen zijn niet toegankelijk. Telkens krijg ik de melding ''oeps, er gaat iets mis, probeer opnieuw''. Ik heb inmiddels bijna 10 keer contact gehad met de Klantendienst van Telenet om dit probleem aan te kaarten. Elke keer word ik verteld dat het dossier bij ''de achterliggende dienst'' ligt en dat ze niet kunnen vertellen hoe lang dit nog gaat duren. Inmiddels zijn we bijna 6 maanden verder en is er nog altijd geen oplossing gevonden. Ik betaal elke maand bijna 100 euro voor mijn abonnement, maar een tamelijk deel van de dienst waarvoor ik betaal is al 6 maanden lang niet te gebruiken. Het is naar mijn inziens tot op het absurde af dat ik al 6 maanden lang aan het lijntje gehouden word en dat er beterschap wordt beloofd. Ik hoop dan ook van harte dat ik via deze weg een oplossing kan vinden, waardoor ik eindelijk de diensten waarvoor ik betaal, volledig kan gaan gebruiken.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,JF