Terug

al 5 weken zonder verwarming en warm water

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: VAILLANT

03/01/2023

Beste, mijn ketel wordt dit jaar 10 jaar, ik heb elk jaar problemen met de ketel. Nu zijn de problemen begonnen begin december, mijn loodgieter heeft het proberen op te lossen maar hij heeft Vaillant moeten contacteren. En toen zat ik in de kou... Vooraleer er iemand langskomt, niet normaal, het duurt ontzettend lang! Er is de afgelopen weken een paar keer een technieker langsgeweest maar het was telkens een ander probleem, voorverwarmer, elektrode,..... Vorige week maandag zei hij dat de ventilator kapot is. Hij heeft er direct een nieuwe besteld. Ik contacteerde Vaillant vorige week donderdag en men zei me dat het onderdeel besteld was en er een prior dossier van gemaakt was. Het zou 2 dagen duren eer de ventilator binnen was, uiterlijk vrijdag 30/12. Ik belde deze ochtend terug en men meldde mij dat het pas op 29/12 besteld was ipv 26/12! Men zou er NU een prior van maken omdat ik al zolang in de kou zit... Letterlijk. Het was op zijn minst gezegd zeer ongezellig op het kerstfeest en nieuwjaarsfeest bij mij thuis gezien het ijskoud was in huis! Op 22/12 heb ik via mail en offerte aangevraagd: nooit ontvangen!!2 jaar geleden heb ik 1400€ betaald (ketel was toen 8 jaar oud) voor: een probleem met de oliepomp, de oliesproeier, de ventilator. Toen heb ik ook een nieuwe ventilator betaald. De technieker meldde mij nu dat dit onder garantie valt. Dit is toch niet normaal dat dit na 2 jaar opnieuw stuk is?? Ik zou zeer graag hebben dat ik niet meer aan het lijntje wordt gehouden, dat het probleem au sérieux wordt genomen en er eindelijk en snel een technieker mij uit de kou komt halen. Communicatie bij deze firma loopt ook ferm mank! Ik dacht dat warm water en verwarming een basisbehoefte was in dit land...

Berichten (2)

I. B.

Naar: VAILLANT

18/01/2023

We zijn vandaag weer enkele weken verder en het probleem is nog steeds niet opgelost!!! Dit is week 7 ! van de problemen. Dit is echt triestig, dit is echt niet meer oké! Volgende week gaat het weer vriezen, wat als de waterleidingen in huis kapot vriezen??? Wanneer kunnen wij terug eens een douche nemen?? Dit is beneden alle peil

VAILLANT

Naar: I. B.

19/01/2023

O.Ref/CM-V09083819Beste mevrouw Bernaerts,Wij hebben uw mail goed ontvangen waarvoor onze dank.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst na verkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Tenslotte bevestigen wij het bezoek van onze technieker op 20/01/2023 en kunnen u verzekeren dat wij de grootste zorg zullen besteden aan de herstelling.Met vriendelijke groeten,Christele PerraultKlachtenmedewerker/collaborateur service plaintesPhone +32 2 334.93.52NV Vaillant SA - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform