Beste,Sedert voorjaar 2022 zijn hier wegenwerken bezig in de gemeente Willebroek.Begin augustus was ons internet en tv plots weg / zwaar verstoord, de volgende dag hebben ze geconcludeerd dat er tijdens deze werken een kabel in de straat is geraakt en er meerdere gezinnen gedupeerd zijn.Intussen zijn we eind augustus, is de ombudsdienst reeds gecontacteerd en blijft proximus ons van het kaske naar de muur sturen.Telkens opnieuw bel je hen, beloven ze de volgende dag iemand te sturen om dit op te lossen en moesten we nog niets vernomen hebben, moesten we de dag nadien nog maar eens contact opnemen (dit spelletje spelen ze nu al weken zo)Mijn moeder valt onder hetzelfde abonnement met haar gsm, ik daarentegen heb Mobile Vikings (wat ook proximus is sinds enige tijd) en zit nu al aan +50€ extra uitbesteding deze maand alleen aan enkel en alleen data aangezien er geen of amper (max 1Mb/sec) internet aanwezig is.Ben eens benieuwd of ze dit deze keer wel gaan vergoeden aangezien ze de vorige frats ook niets hebben vergoedJarenlang zagen over slecht internet en telkens opnieuw staken ze de schuld op ons of onze oude elektrische bekabeling tot ze eindelijk na lang zagen een nieuwe modem gaven eind vorig jaar en toen eindelijk tot de conclusie kwamen dat het probleem buitenshuis lag aan een versleten kabel...Hier hebben we tussen de €500 a €1000 aan besteed aan Devolo (Powerline) bakjes die om de haverklap kapot gingen door slecht instabiele verbindingen.Om nog maar te zwijgen over hun zeer onbekwame en arrogante klantenservice die je telkens opnieuw behandelen alsof je niets van technologie/computers af kent en waar zij het altijd beter weten als jijzelf, onze facturatie kunnen we nergens raadplegen doordat zij hun systemen hebben gewijzigd en dit al jaren geleden gingen oplossen (niet dus) of de vele sjoemelpraktijken waar zij zich mee bezighouden zoals het doorverkopen van privégegevens aan derden voor commerciële doeleinden.Dat laatste zullen ze wellicht blijven ontkennen desondanks ik hen hier meermaals op heb betrapt, mijn nr wordt haast nooit online geplaatst en dan plots worden overspoeld door enquêtes en dergelijke tot ik 1 kwade mail verstuur en plots geen telefoontjes meer kreeg...