Terug

Al 4 weken geen internet en tv en proximus doet NIETS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Proximus

28/08/2023

Beste,Sedert voorjaar 2022 zijn hier wegenwerken bezig in de gemeente Willebroek.Begin augustus was ons internet en tv plots weg / zwaar verstoord, de volgende dag hebben ze geconcludeerd dat er tijdens deze werken een kabel in de straat is geraakt en er meerdere gezinnen gedupeerd zijn.Intussen zijn we eind augustus, is de ombudsdienst reeds gecontacteerd en blijft proximus ons van het kaske naar de muur sturen.Telkens opnieuw bel je hen, beloven ze de volgende dag iemand te sturen om dit op te lossen en moesten we nog niets vernomen hebben, moesten we de dag nadien nog maar eens contact opnemen (dit spelletje spelen ze nu al weken zo)Mijn moeder valt onder hetzelfde abonnement met haar gsm, ik daarentegen heb Mobile Vikings (wat ook proximus is sinds enige tijd) en zit nu al aan +50€ extra uitbesteding deze maand alleen aan enkel en alleen data aangezien er geen of amper (max 1Mb/sec) internet aanwezig is.Ben eens benieuwd of ze dit deze keer wel gaan vergoeden aangezien ze de vorige frats ook niets hebben vergoedJarenlang zagen over slecht internet en telkens opnieuw staken ze de schuld op ons of onze oude elektrische bekabeling tot ze eindelijk na lang zagen een nieuwe modem gaven eind vorig jaar en toen eindelijk tot de conclusie kwamen dat het probleem buitenshuis lag aan een versleten kabel...Hier hebben we tussen de €500 a €1000 aan besteed aan Devolo (Powerline) bakjes die om de haverklap kapot gingen door slecht instabiele verbindingen.Om nog maar te zwijgen over hun zeer onbekwame en arrogante klantenservice die je telkens opnieuw behandelen alsof je niets van technologie/computers af kent en waar zij het altijd beter weten als jijzelf, onze facturatie kunnen we nergens raadplegen doordat zij hun systemen hebben gewijzigd en dit al jaren geleden gingen oplossen (niet dus) of de vele sjoemelpraktijken waar zij zich mee bezighouden zoals het doorverkopen van privégegevens aan derden voor commerciële doeleinden.Dat laatste zullen ze wellicht blijven ontkennen desondanks ik hen hier meermaals op heb betrapt, mijn nr wordt haast nooit online geplaatst en dan plots worden overspoeld door enquêtes en dergelijke tot ik 1 kwade mail verstuur en plots geen telefoontjes meer kreeg...

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. C.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Claes Michael in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen via de ombudsdienst van de opvolging van zijn klacht.Met vriendelijk groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-28-15.21.23.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001529935]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001529935]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. C.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwDe opvolging van de heer Claes Michael is nu bij onze ombudsdienst,zij nemen verdere stappen samen met de klant.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-28-15.21.23.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001530025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001530025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform