Terug

Al 4 defecten in iets meer dan een jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Cool blue

18/05/2021

Beste,Wij bestelden op 10 februari 2020 een nieuwe wasmachine bij Coolblue. Op 2 april 2020 kregen wij een onverklaarbaar groot lek. Er kwam iemand van CE repair services langs om het defect te herstellen. Op 16 april 2020 hadden wij opnieuw een lek aan deze machine. Opnieuw komt een hersteller van CE repair langs. De problemen lijken van de baan. Op 16 februari 2021 krijgen wij echter plots de foutcode FA, opzoekingswerk leert ons dat voor deze foutcode een technieker moet langskomen. Dus opnieuw melden wij dit en komt er een technieker van CE rapair langs. Dit voor de derde keer in net iets meer dan een jaar. De technieker vervangt een hele module (iets met een warmteregelaar zei hij). Op 8 mei 2021 krijgen wij echter opnieuw de FA code op ons toestel. Er wordt opnieuw een afspraak gemaakt met CE repair, dit kan pas op 18 mei. Een oproep met nr onbekend om 12u27 vandaag, kon ik helaas niet onmiddellijk beantwoorden omdat ik in een beeldbel vergadering zat. Mijn man is wel gewoon thuis en zit klaar om de technieker binnen te laten. Het plannignsbureau van CE repair belt mij nog eens om 12u29 en 12u30 zonder gehoor van mij en besluit helaas dat wij toch niet thuis zijn zoals telefonisch afgesproken. Ik probeer zelf terug te bellen om 12u34, 12u35 en 12u36, maar ik krijg steeds een antwoordapparaat aan de lijn dat mij meldt dat ik bel buiten de kantooruren.Om 12u41 bellen ze mij op om een afspraak te maken.... want helaas hun technieker is nu al helemaal uit de buurt en aangezien ik 20 minuten onbereikbaar was (volgens hen, maar dit klopt dus niet) kunnen ze enkel opnieuw een afspraak op donderdag inplannen.Ik heb ook een klacht ingediend bij CE repair over deze gang van zaken, alsook heeft mijn man een klacht ingediend bij Coolblue (na lang zoeken). Deze mails kunnen we jullie bezorgen in PDF.Intussen heeft mijn man ook contact opgenomen met Haier die verveeld zitten met de situatie, maar zeggen niet te kunnen tussenkomen omdat wij onze wasmachine kochten via coolblue.Wij zijn absoluut niet blij dat het meest onmisbare toestel voor ons al 4 keer op 15 maanden moet gerepareerd worden en hierbij telkens minstens een week moeten wachten op herstelling.Wij wachten dan ook bang af wat er zal gebeuren eens het toestel uit garantie is. Als dat dan gemiddeld 2 x per jaar moet hersteld worden wordt dit wel heel duur en alles behalve comfortabel. Wij willen dus graag een duurzame oplossing voor ons toestel, waar wij - als het werkt - overigens wel tevreden van zijn.Mvg,Beatrijs Claeys & Danny SomersBarenbergseweg 133290 Diest

Berichten (9)

Cool blue

Naar: B. C.

19/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

B. C.

Naar: Cool blue

20/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: B. C.

21/05/2021

Beste,Naar aanleiding van je bericht over het foutlopen van de herstelling willen we graag een omruiling bij jou voorzien. Graag vernemen wij 3 mogelijke data wanneer wij mogen langskomen. Dit kan steeds van maandag tot en met zaterdag. Kan je ons op de hoogte brengen van je voorkeur aub? Dank je voor je medewerking.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On May 20, 2021, 12:52 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

B. C.

Naar: Cool blue

21/05/2021

Beste,Bedankt voor deze beslissing!Dit kan op maandag 24/05, dinsdag 25/05, woe 26/05, vrijdag 28/05 en zaterdag 29/05. Graag vernemen wij welke dag en tijdstip het uiteindelijk wordt zodat wij de nodige regelingen kunnen treffen.Alvast bedankt deze keer voor de vlotte communicatie en afhandeling.Mvg,Beatrijs

Cool blue

Naar: B. C.

25/05/2021

Beste, Helaas moet ik melden dat jouw Haier niet meer voorradig is en wij deze dus niet kunnen omruilen. Ik moet je daarom vragen welk toestel je graag in de plaats had ontvangen. Je kan eender welk toestel uit ons assortiment selecteren. Kies je voor een duurder model, dan kan je het verschil opleggen via een verzoek tot betaling. Kies je voor een goedkoper model, dan blijft het resterende bedrag beschikbaar als shoptegoed.Je betaalde oorspronkelijk 499 euro voor jouw Haier. Dit is het bedrag waarop je je kan baseren voor het uitkiezen van een nieuw toestel.Zodra we vernemen welk toestel je graag ontvangt brengen wij de omruiling meteen voor jou in orde.Met vriendelijke groet,Thomas van CoolblueBackoffice MedewerkerBel: (+32) (0) 3 808 27 00Boomsesteenweg 560 2610 Antwerpen www.coolblue.be --- original message ---On May 21, 2021, 12:21 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

B. C.

Naar: Cool blue

25/05/2021

Beste,Aangezien er inderdaad van Haier geen machines met vergelijkbaar vulgewicht beschikbaar zijn, opteren wij voor de Bosch WAX32KP0FG i-DOS van 869€ met 100€ cashback. Kunt u ons z.s.m. laten weten hoe wij het resterende bedrag kunnen betalen? Intussen vertoond de oude wasmachine weer kuren...Alvast bedankt!Beatrijs

Cool blue

Naar: B. C.

26/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

B. C.

Naar: Cool blue

26/05/2021

Beste,Bedankt voor de mail. De betaling is uitgevoerd. 27 mei past voor ons.Mvg,Beatrijs

B. C.

Naar: Cool blue

27/05/2021

Bedankt voor de levering van het nieuwe toestel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform