Beste,Wij bestelden op 10 februari 2020 een nieuwe wasmachine bij Coolblue. Op 2 april 2020 kregen wij een onverklaarbaar groot lek. Er kwam iemand van CE repair services langs om het defect te herstellen. Op 16 april 2020 hadden wij opnieuw een lek aan deze machine. Opnieuw komt een hersteller van CE repair langs. De problemen lijken van de baan. Op 16 februari 2021 krijgen wij echter plots de foutcode FA, opzoekingswerk leert ons dat voor deze foutcode een technieker moet langskomen. Dus opnieuw melden wij dit en komt er een technieker van CE rapair langs. Dit voor de derde keer in net iets meer dan een jaar. De technieker vervangt een hele module (iets met een warmteregelaar zei hij). Op 8 mei 2021 krijgen wij echter opnieuw de FA code op ons toestel. Er wordt opnieuw een afspraak gemaakt met CE repair, dit kan pas op 18 mei. Een oproep met nr onbekend om 12u27 vandaag, kon ik helaas niet onmiddellijk beantwoorden omdat ik in een beeldbel vergadering zat. Mijn man is wel gewoon thuis en zit klaar om de technieker binnen te laten. Het plannignsbureau van CE repair belt mij nog eens om 12u29 en 12u30 zonder gehoor van mij en besluit helaas dat wij toch niet thuis zijn zoals telefonisch afgesproken. Ik probeer zelf terug te bellen om 12u34, 12u35 en 12u36, maar ik krijg steeds een antwoordapparaat aan de lijn dat mij meldt dat ik bel buiten de kantooruren.Om 12u41 bellen ze mij op om een afspraak te maken.... want helaas hun technieker is nu al helemaal uit de buurt en aangezien ik 20 minuten onbereikbaar was (volgens hen, maar dit klopt dus niet) kunnen ze enkel opnieuw een afspraak op donderdag inplannen.Ik heb ook een klacht ingediend bij CE repair over deze gang van zaken, alsook heeft mijn man een klacht ingediend bij Coolblue (na lang zoeken). Deze mails kunnen we jullie bezorgen in PDF.Intussen heeft mijn man ook contact opgenomen met Haier die verveeld zitten met de situatie, maar zeggen niet te kunnen tussenkomen omdat wij onze wasmachine kochten via coolblue.Wij zijn absoluut niet blij dat het meest onmisbare toestel voor ons al 4 keer op 15 maanden moet gerepareerd worden en hierbij telkens minstens een week moeten wachten op herstelling.Wij wachten dan ook bang af wat er zal gebeuren eens het toestel uit garantie is. Als dat dan gemiddeld 2 x per jaar moet hersteld worden wordt dit wel heel duur en alles behalve comfortabel. Wij willen dus graag een duurzame oplossing voor ons toestel, waar wij - als het werkt - overigens wel tevreden van zijn.Mvg,Beatrijs Claeys & Danny SomersBarenbergseweg 133290 Diest