Geachte mevrouw/heer,
Op [05/09/2024] kocht ik een [ASUS TUF GAMING A15 FA506NCR-HN010W AZERTY] in uw winkel en betaalde ik er [829,00 EURO] voor.
Na [ENKELE DAGEN] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, [Laptop blijft crashen waneer hij idle is we hebben hem intussen al 2x opgestuurt de eerste leer moesten wij betalen ?voor een toetsenbord modulen? En 2de keer hebben ze de bios versie geupdate het probleem is na de 2de keer vermindert maar is er nog steeds].
Op [25/1/2025 en 19/2/2025] ben ik naar uw winkel gegaan met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op [25/1/2025 en 19/2/2025] bij u afgeleverd. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Cedric kwick
&
Olivia Dymond
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• herstel bewijs