Terug

al 2 maanden geen account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste,wij zijn 2 maand geleden klant geworden. ondanks een iets of wat moeilijke start met een nieuwe aansluiting zijn wij zeer tevreden over het internet... maar sinds het begin is het onmogelijk om een nieuwe account aan te maken zodat ik mijn gegevens kan beheren en ... mijn facturen bekijken... wij hebben blindelings een eerste factuur betaald (facturen kunnen enkel via mijntelenet geraadpleegd worden) maar dit doen wij geen 2de keer... ik heb meermaals contact opgenomen om te vragen de achterliggende dienst een statusupdate te vragen en er ook iets aan te doen maar krijg steeds hetzelfde (vriendelijk) antwoord dat ze verwittigd zijn en hierop zullen terugkomen... Ik begrijp dat er problemen zijn met nieuwe systemen maar na 2 maanden geduld heb ik wel het recht om te klagen... graag asap een oplossing


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform