Beste, in 2021 installeerde de firma Ecclipse een warmtepomp inclusief vloerverwarming en convectoren + boiler. Voor de definitieve afwerking (thermostaat, lanceren van de convectoren n de slaapkamers) daagden ze nooit op en beantwoorden geen e-mails of telefoontjes meer. Wij zijn nochtans altijd correct geweest, ook wat betalingen betreft. Andere installateurs wilden niet komen om de boel af te werken, wat logisch is. Toen de machine in mei opeens in foutcode 732 ging (m.a.w. uitviel) en we ten einde raad Vaillant belden, konden ze een eigen technicus sturen, weliswaar pas 4 weken later. De technicus kon het probleem niet oplossen en is sedertdien al 4 keer langsgekomen, de laatste keren met 2 man. Na hun vertrek viel het systeem telkens weer uit, altijd met dezelfde foutcode. Bovendien moeten we telkens weken op iemand wachten. We zijn ten einde raad. We vrezen dat we uiteindelijk de hele boel door een lokale en betrouwbare installateur en een installatie van een ander merk zullen moeten vervangen. Dat kost verschrikkelijk veel geld én is onaanvaardbaar voor een installatie die nauwelijks 4 jaar oud is! Binnenkort breekt de winter aan, wellicht zonder verwarming en zonder warm water!