Terug

Al 2,5 maand geen installatie mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Proximus

07/09/2020

Meneer X (mijn cliënt) zit sinds 1 juli in zijn nieuwe woning. Vandaag op 7 september heeft hij nog steeds geen internet. Ikzelf en mijn collega’s bellen al maanden bijna dagelijks om dit geïnstalleerd te krijgen. Elke keer hebben we iemand anders aan de lijn, en elke keer een andere uitleg. Hij stond een tijdje op de zwarte lijst blijkbaar. Om dit opgelost te krijgen moest een van de werknemers onze cliënt opbellen en dan zouden we verder kunnen. Tot op heden is dit nooit gebeurd (ook al belden we hier wekelijks voor terug en elke keer ging dit binnen de twee dagen in orde zijn). Onze cliënt heeft op zijn beurt dan ook eens gebeld naar Proximus en toen zeiden ze hem doodleuk dat hij niét op een zwarte lijst staat. U kan u zich de verwarring misschien al inbeelden, zeker voor een persoon met een mentale beperking. Uiteindelijk bleek hij dan toch weer op de zwarte lijst te staan.Dan zat zijn dossier in eens bij fraude. Toen zat het helemaal vast. We bellen nog eens terug. Dan is er ineens geen probleem meer. De volgende week weer wel... We werden steeds weer elke keer beloofd dat er een dossier werd aangemaakt en dat we zouden opgebeld worden. Wederom, nooit gebeurd. We hebben uren aan jullie lijn gehangen. Zonder resultaat. Onze cliënt heeft een verstandelijke beperking, hij heeft het al niet makkelijk, maar al twee maanden zonder internet wonen maakt het voor hem zeker niet gemakkelijker. Ondertussen bleven er ook maar fouten komen langs jullie kant. Ineens werd zijn email adres gebruikt in het dossier van iemand anders, onze cliënt kreeg mails van andere mensen had toegang tot informatie van iemand anders. Een grote privacy fout als je het mij vraagt. Wat wederom voor stress zorgt. In februari kon meneer ook geen nieuwe gsm kopen via een promotie omdat hij onder bewindvoering staat, we waren genoodzaakt om ergens anders te gaan. Deze situatie bezorgde onze cliënt ook ontzettend veel stress. Daarom probeer ik een klacht in te dienen via de site, op de site staat dat dit via mail kan. Blijkbaar toch niet. Ik laat mijn gegevens dan maar telefonisch achter zodat iemand me kan terugbellen. U voelt het al komen hé? Gebeurt ook niet. Zo moeilijk zou het toch niet mogen zijn om een klacht in te dienen. Ik probeer het dan maar via de chat op facebook. Daar zeiden ze dat de bewindvoering gewoon een mail moest sturen naar doc@proximus.com dit werd gedaan maar nog steeds geen verandering. Toen ik daarvoor terug belde zeiden ze me dat de aanvraag weer eens is geannuleerd omdat er een soort van ‘commissie’ elke aanvraag moet goedkeuren en dat ze zijn dossier ‘weinig credibiliteit’ geven… Meneer heeft een mentale handicap ja, maar zijn facturen worden altijd correct betaald. Wat wilt dit zelfs zeggen weinig credibiliteit? Ik weet gewoon dat hij recht heeft op internet en dat zijn rechten niet worden nageleefd. Ik begrijp dat de situatie iets ingewikkelder is omdat onze cliënt bewindvoering heeft, maar ik begrijp niet dat hij ZO moeilijk geholpen kan worden. Moest ik eender wie in zijn plaats stellen die persoon zou nooit zolang hebben moeten wachten op internet en TV. Ik hoop dat hier dan nu ook op een gepaste manier op gereageerd wordt en dit zo snel mogelijk in orde wordt gebracht.

Berichten (9)

Proximus

Naar: A. G.

07/09/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192968901823]

Proximus

Naar: A. G.

08/09/2020

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat wij uw aanvraag hebben binnengekregen, maar wegens het ontbreken van jullie contactnummer hebben wij u niet kunnen bellen. De klant staat onder bewindvoering en kan zelf of via jullie geen bestelling doorgeven. Gelieve zich te wenden tot zijn advocaat De Deken voor meer informatie.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192968939056]

A. G.

Naar: Proximus

08/09/2020

Geachte Proximus, Wij hebben nauw contact met mevrouw De Deken. ZIj heeft ook reeds haar goedkeuring gegeven en de aanvraag gedaan, via Doc@proximus. Nemen jullie dan verder contact op met haar wat er verder nog gedaan kan worden? Vriendelijke groeten

A. G.

Naar: Proximus

08/09/2020

Geachte Proximus, Wij hebben nauw contact met mevrouw De Deken. ZIj heeft ook reeds haar goedkeuring gegeven en de aanvraag gedaan, via Doc@proximus. Nemen jullie dan verder contact op met haar wat er verder nog gedaan kan worden? Vriendelijke groeten

Proximus

Naar: A. G.

08/09/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192968949520]

Proximus

Naar: A. G.

09/09/2020

Dag mevrouw , Dag mijnheer,Ik heb uw schrijven van test-aankoop ontvangen waarvoor dank. Maar u hebt nog altijd niet uw contactnummer doorgegeven waarop ik u kan bereiken. De gegevens/contactnrvan de bewindvoerder heb ik ook niet. Zou ik ook het contactnummer van de bewindvoerder mogen ontvangen?Alvast bedankt.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-TeamProximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192968980038]

A. G.

Naar: Proximus

11/09/2020

Geachte, U kan me bereiken op 0499 90 34 24. De gegevens van de bewindvoering: Mevr Olivia De DekenAvenue de Limburg Stirumlaan 192, 1780 Wemmel02/460 88 29oliviadedeken@skynet.beVriendelijke groeten

Proximus

Naar: A. G.

11/09/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192969063758]

Proximus

Naar: A. G.

12/10/2020

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,L'équipe ProximusProximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192970073550]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform