Beste, op wo 15/11 stopt mijn internet met werken.Kan gebeuren, dus ik bel met de helpdesk, in de veronderstelling dat dit snel opgelost zou worden.Het begin van een 'lijdensweg'...Tientallen telefonische gesprekken met de helpdesk, evenveel medewerkers die uitblinken in het maken van loze/valse beloften, en vooral véél verloren tijd later, is er nog steeds geen oplossing in de maak.Een klant is iemand die betaalt voor een dienst/produkt, en in ruil voor zijn geld die dienst/produkt ontvangt. Niet meer, niet minder.Dat verwacht ik op heel korte termijn: terug internet, waar ik maandelijks voor betaal.Geen valse beloften, geen 15 verschillende versies van de helpdesk, geen uren aan de telefoon moeten hangen om met 'we volgen het verder op' te moeten eindigen om vervolgens de dag erna te horen te krijgen dat er geen dossier is opgemaakt, maar dat hij/zij aan de lijn dat even snel in orde gaat maken, om de dag erna te horen dat er nog steeds geen dossier is, enzovoort, enzovoort.....Kolder van de bovenste plank!Graag asap een échte oplossing en gewoon terug internet!Mvg