Terug

Al 15 dagen geen internet, alsook geen oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Telenet

30/11/2023

Beste, op wo 15/11 stopt mijn internet met werken.Kan gebeuren, dus ik bel met de helpdesk, in de veronderstelling dat dit snel opgelost zou worden.Het begin van een 'lijdensweg'...Tientallen telefonische gesprekken met de helpdesk, evenveel medewerkers die uitblinken in het maken van loze/valse beloften, en vooral véél verloren tijd later, is er nog steeds geen oplossing in de maak.Een klant is iemand die betaalt voor een dienst/produkt, en in ruil voor zijn geld die dienst/produkt ontvangt. Niet meer, niet minder.Dat verwacht ik op heel korte termijn: terug internet, waar ik maandelijks voor betaal.Geen valse beloften, geen 15 verschillende versies van de helpdesk, geen uren aan de telefoon moeten hangen om met 'we volgen het verder op' te moeten eindigen om vervolgens de dag erna te horen te krijgen dat er geen dossier is opgemaakt, maar dat hij/zij aan de lijn dat even snel in orde gaat maken, om de dag erna te horen dat er nog steeds geen dossier is, enzovoort, enzovoort.....Kolder van de bovenste plank!Graag asap een échte oplossing en gewoon terug internet!Mvg

Berichten (2)

Telenet

Naar: W. V.

01/12/2023

Geachte,Bedankt voor uw mail.Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,AnnTelenet klantendienstConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

W. V.

Naar: Telenet

06/12/2023

Beste Ann,bedankt voor u snelle reaktie!Gezien u zelf aangeeft in uw voicemail dat ik u niet persoonlijk kan bereiken, doe ik het opnieuw via deze weg.Ondertussen zijn we dag 22 zonder internet, en ondanks uw belofte om het zo snel mogelijk op te volgen, heb ik ondertussen nog steeds geen enkel idee wanneer/wie/wat/waar er nu gaat gebeuren zodat ik op korte termijn terug internet heb.Binnen 2 dagen gaat mijn nieuwe facturatieperiode in, en ik heb afgelopen periode welgeteld 7 dagen van de 31 internet gehad.Ik hou mijn hart al vast dat ik opnieuw uren met de helpdesk aan de lijn moet hangen omdat ik deze keer ga weigeren te betalen voor een volle maand. Het zou fijn zijn dat dit al bij voorbaat geregeld kan worden. Los daarvan hoop ik op een heel snelle oplossing. Mvg,Willy Verbruggen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform