Terug

aktivatie van SIM kaart door Orange nadat we 5 maal doorgegen hebben geen klant meer te willen zijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Orange

28/09/2023

Beste, ik nam een abonnement bij Orange voor Mobiel en Internet. Het internet kregen zijn niet aangesloten omdat een andere bewoner van het appartementsgebouw mijn busnummer had opgegeven. Na 3 weken geen oplossing door Orange, dus heb ik doorgegeven geen internetaansluiting en geen mobiel abonnement meer te willen bij Orange. Ik werd daarna nog 5 keer door Orange opgebeld en telkens heb ik aangegeven geen abonnement bij hen meer te willen. Overgegaan naar Scarlet, waar alles perfect verliep tot Orange mij uit het niets op 27/09 een bericht stuurt dat alles bij Orange geactiveerd werd en natuurlijk wordt door Orange de sim kaart van Scarlet geblokkeerd. Sinsdien een hoop problemen want nu moet Scarlet de huidige Simkaart uit het systeem halen en een nieuwe simkaart opsturen. Een datum kan hier niet opgegeven worden. Het wordt dus afwachten. Scarlet moet dan opnieuw het nummer van Orange overnemen, kortom een soepje waar alleen de klant de dupe van is

Berichten (1)

M. B.

Naar: Orange

17/10/2023

Beste meneer/mevrouw,Twee weken geleden diende ik bovenstaande klacht in. Tot op heden heb ik hier nog geen antwoord op gekregen. Het is enorm frustrerend dat mensen bij jullie in de steek gelaten worden. Mijn SIM-kaart van Scarlet werd door jullie ongewild geblokkeerd. Ik wens dus een vergoeding te krijgen van de kosten die mij door Orange zouden kunnen aangerekend worden.Alvast bedankt voor uw reply!Vriendelijke groet,Merel Beeckman


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform