Terug

Airco die achter blijft

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. K.

Naar: EcoStart

16/05/2024

Beste. Sedert januari 2024 werden eindelijk onze zonnepanelen geplaatst. Na heel veel gedoe. Tot 2x toe hadden jullie dit uitgesteld omdat onze meterkast en aarding niet in orde zou zijn. Terwijl er jawel een technieker van jullie langs kwam en onze meterkast nakeek. En zei dit is in orde. We zijn dan onze premie misgelopen en jullie zouden ons hoog bij laag ferm compenseren. Wat uit eindelijk in 1 paneel heeft geuit. Helaas blijft de airco op zich wachten jullie zeggen elke keer wij hebben dit doorgestuurd naar de technische planning. En zullen spoedig contact opnemen dit was halverwege april! We zijn inmiddels weeral een maand verder en helaas. Tot op dit zekere moment jullie zelfs niet meer responsen op onze mails. Ik zou zo a.s.a.p van jullie een melding willen met een datum wanneer deze geplaatst gaat worden. Op dit moment raden wij jullie zelfs aan niemand aan want als dit niet erg genoeg is eisen jullie van de mensen 100% betaald zonder ook maar iets uitgevoerd te hebben. En dan spreken we nog niet over hoe jullie met ons zijn omgegaan zoals beschuldigen van dingen die we niet hebben gedaan zoals iets weigeren terug te geven. Jullie technieker liet dan een omvormer achter bij ons die dan ook nog is van iemand anders bleek te zijn. Die mensen wisten niet eens waar hun omvormer bleef en hebben hier ook nog eens 2 weken op moeten wachten…. Wij zijn ons geduld aan het verliezen want dit duurt veel te lang. We vragen jullie vriendelijk contact met ons op te nemen met een datum wanneer eindelijk onze airco komt en geplaatst word.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform