Terug

Airco Aiways

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

H. M.

Naar: Cardoen

09/08/2024

Beste, Ik ben teleurgesteld in de service die jullie mij geven. In bijlage vindt u een proforma factuur dat gedateerd is van 05/07/2023 waar een stuk is besteld , dat tot op heden nog niet vervangen is. Graag zou ik hier een duidelijk antwoord op willen krijgen en niet alleen vertellen dat dit in backorder staat. Als jullie dit niet kunnen oplossen zullen we verdere stappen moeten ondernemen. Het is niet enkel auto's verkopen, maar ook de service na verkoop dat telt. Ik heb trouwens al geduld genoeg gehad (1jaar). Hopend op een juist antwoord. Mvg Hans,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform