Geachte,Ik heb in België via Albert Heijn 2 flexibele Efteling-tickets gekocht die geldig zijn t.e.m. 15.11.2020.Helaas mogen wij vanuit België niet naar Nederland komen: ROOD CORONA-gebied.Dat probleem zal de komende weken zeker niet worden opgelost.Dat is nu al máánden het geval, dat NL voor ons verboden gebied is (niet-noodzakelijke verplaatsingen)Dus mijn tickets wordt onbruikbaar vanwege Corona.Ik ben de afgelopen weken al overal geweest:* gechat via Efteling / Penneveer* gebeld met jullie Help-Desk* gesproken hier in België met een AH-medewerker* teruggestuurd van AH naar de Efteling* weer gechat met Penneveer.* officiële klacht ingediend bij de Efteling* nog niets gehoord van de EftelingDan maar een klacht bij jullie indienen:*Graag had ik de ticket *verlengd* willen zien tot ná de Corona, dwz zodra NL GROEN is.*Mocht dat niet mogelijk zijn, dan had ik graag een *tegoedbon/voucher* voor volgend jaar*Mocht dat óók niet mogelijk zijn, dan graag mijn *geld terug*, eventueel verminderd met administratiekosten. Het betreft 2 flexibele tickets.Met vriendelijke groeten,Adrie den Braber