Terug

Agressieve verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Hello Fresh

15/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 11-03-2025, heeft een vertegenwoordiger van uw firma, Keano, op een agressieve sluwe manier mijn echtgenote overtuigd om gegevens die dienen om een abonnement te nemen, te verkrijgen. Ik stel echter vast dat (zie bijlage) dat de handtekening op de SEPA-aanvraag niet van mijn echtgenote is Dit heeft geleid tot zeer grote schade in het zelfvertrouwen van mijn echtgenote Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25 maart 2025 een schade vergoeding en de stopzetting van het abonnement Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie SEPA-aanvraag

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: D. D.

15/03/2025

Hello, Wat vervelend om te horen dat er een lidmaatschap is aangemaakt zonder dat jouw echtgenote dat echt wilde, dit is uiteraard niet de bedoeling en hier staan wij dan ook niet achter, mijn excuses hiervoor. Ik kijk graag mee zodat we dit op kunnen lossen. Aangezien ik hier meer informatie voor nodig heb wil ik je vragen om contact op te nemen via hellofresh.be/contact-us zodat ik dit door kan zetten naar de juiste collega's. Alvast bedankt Groet, Bente van HelloFresh On Sat, Mar 15, 2025 at 10:45 AM klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ -- Bente Barwegen Webcare coördinator HelloFresh Benelux BV Spaklerweg 50-52 1114 AE, Netherlands Email:bente.barwegen@hellofresh.nl

Bemiddeling door Testaankoop 31 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform