Terug

Afzeggen Bofrost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Bofrost Benelux

05/02/2021

Beste, Ik stuurde een mailtje om te vragen of het zou kunnen dat bofrost niet meer langs kwam. Ten eerste omdat het niet altijd paste, maar ook omdat we zelden of raar thuis zijn. Ze stuurden me terug dat er 2 opties waren: 1: ofwel een paar maanden wachten om terug langs te komen of2: telefonisch contact opnemen om te vragen wanneer het wel past.Dat is natuurlijk niet echt een oplossing, vermits we echt NIET meer willen dat ze langskomen. Alvast bedankt

Berichten (2)

Bofrost Benelux

Naar: A. B.

09/02/2021

Beste mevrouw Bruers,Wanneer mensen afzeggen sturen we inderdaad een mail waarin we een voorstel doen om het eventueel anders op te lossen. De ervaring leert dat veel klanten dat een plezierige oplossing vinden. En het is ook niet meer dan dat: een voorstel.Indien u zich daar niet kan vinden volstaat een reply met dat u dat geen goed idee vindt. In dat geval bevestigen wij dat u uitgeschreven wil worden en zetten we die procedure in werking.Het spreekt voor zich dat u zich als uitgeschreven kunt beschouwen.Met vriendelijke groetMartijn, klantenservice Bofrost*. bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopiëren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden. This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

Bofrost Benelux

Naar: A. B.

09/02/2021

Beste mevrouw BreursWe hebben je mail goed ontvangen en willen je bedanken dat je klant was bij ons.Ook het volledig stopzetten van onze service en diensten behoren tot de mogelijkheden en brengen dit graag in orde voor je. Dit schrijven geldt als bewijs van het stopzetten van onze service.Graag verwijs ik je nog naar de dienst Do Not Call Me, s:www.dncm.be/nl/. De wet verplicht bedrijven en organisaties, die via telefoon commerciele aanbiedingen doen, deze lijst te gebruiken. Zij halen je telefoonnummer en naam uit hun belbestanden en zullen je niet meer bellen voor hun producten, diensten of speciale promoties.Je gegevens zullen enkel nog gebruikt worden voor de verwerking van je vraag.Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en hoop je hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.Met vriendelijke groetJeroenbofrost* Beneluxprivacy@bofrost.be0032/16 981 919 bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopieren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden.This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform