Terug

Afzeggen abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

A. W.

Naar: Testaankoop

22/10/2025

Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met jullie om het abonnement stop te zetten. Een grote week later krijg ik geen respons, enkel een bedrag dat van men rekening gaat. Kunnen jullie dit nu eindelijk inorde brengen!! Toen ik een abonnement aan ging, werd gezegd dat je makkelijk uw abonnement kan opzeggen maar niets is hier van waar!!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: A. W.

23/10/2025

Beste, Dank voor je bericht. We willen je graag wat toelichting geven over je stopzetting: Aanvraag stop abonnement ontvangen op 16 oktober via het contactformulier op onze website. Behandeling van de aanvraag vond plaats op 20 oktober. Bevestigingsmail van de stopzetting is verstuurd op 20 oktober, met dossiernummer 13626397. We hopen dat deze toelichting enige helderheid biedt. Aarzel niet om onze Abonnementendienst te contacteren bij verdere vragen op 025423200. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform