Terug

Afzeggen abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

H. N.

Naar: Basic-Fit

18/08/2025

Geachte, Ik dien hierbij een klacht in tegen Basic-Fit betreffende mijn opzegging. Op 20/05/2025 heb ik mijn abonnement correct opgezegd, binnen de voorziene opzegtermijn. Toch blijft Basic-Fit bedragen afschrijven. Ik heb reeds contact opgenomen op e-mail , maar zonder resultaat. Dit veroorzaakt financiële schade. Ik verzoek Testaankoop om tussen te komen, zodat mijn opzegging wordt bevestigd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform