Terug

afwijzing vergoeding annulatie vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Brussels Airlines

28/07/2023

Beste,Een citytrip met onze kleindochter hadden we speciaal NIET met Ryanair geboekt om zeker te zijn dat onze éénmalige citytrip met onze kleindochter vlot zou verlopen. Helaas was boeken bij Brussels Airlines dus geen betere keuze. Ter plaatse hadden we beslist om toch met vertraging te vertrekken omdat Maïté (onze kleindochter) haar zinnen er zo op had gezet. Een vriendelijke hostess verzekerde ons dat we hiervoor vergoed zouden worden en zeker al de nodige bewijsstukken van extra kosten/nadelen zorgvuldig moesten noteren zodat ook deze vergoed zouden worden. Daar hoorden we dat het was omwille van een technisch defect. Nadien deed het de ronde dat het een tekort aan personeel zou zijn …. We hebben nadien alles mooi ingediend maar helaas vangen we bot. Niet alleen voor de 250 EURO vergoeding per persoon maar ook al onze extra kosten of reeds betaalde (via internet) toegangstickets. emails hieromtrent zijn er al gebeurd tot de definietieve afwijzing is gebeurd omwille van 'overmacht'


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform