Terug

Afwerkproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: Belisol

09/07/2025

Beste Op 02/12/2024 en 03/12/204 heeft BELISOL onze ramen en de voordeur geplaatst maar het moest ook valbeveiliging geplaatst worden door hun aannemer maar helaas dit is nog altijd niet gebeurd. Iedere keer als we naar Belisol er voor bellen of naar hun kantoor gaan zeggen ze we plaatsen dit niet zelf maar we gaan onze aannemer contacteren of we hebben vandaag een afspraak met onze aannemer en we bellen u terug. Ze bellen nooit terug en elke week is zelfde dat is nu 6 maanden bezig. Ik wil dat dit afwerkt wordt. We hebben alles gebetaald zelf de eindfactuur ook gebetaald op 27/11/2024. De werk moet al lang afgewerkt worden. Met vriendelijke groeten, Barry Hawaou

Berichten (3)

Belisol

Naar: H. B.

10/07/2025

Beste, Wij hebben uw melding goed ontvangen en zouden dit graag onderzoeken. Kan u ons een kopie van uw verkoopovereenkomst bezorgen aub? Of ons alvast laten weten in welke Belisol showroom u klant bent. Dank alvast, Mvg Koen Belisol klantendienst Op 9 jul. 2025, om 16:15 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:

H. B.

Naar: Belisol

11/07/2025

Beste In deze bijlage vindt u de overeenkomst terug. Dat is de Belisol van Lochristi bij Angelique. Met vriendelijke groeten, Hawaou Barry

Belisol

Naar: H. B.

11/07/2025

Beste, Dank voor de bijkomende informatie. We volgen dit intern verder op en u zal spoedig worden geïnformeerd. Mvg Koen Belisol klantendienst Op 11 jul. 2025, om 12:45 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform