Bij de verkoop van de keuken werd door uw verkoper alles overlopen en aangeduid in de catalogus welke toestellen in de keuken geplaatst zouden worden. U meldt ons nu doodleuk dat wij u moeten controleren aan de hand van de leveringsbon dewelke ons nadien bezorgd werd. Bij levering van de keuken op 15/06/2015 werd door uw personeel ook geen leveringsbon overhandigd en controle uitgevoerd op de geleverde stukken. Vind ik ook al zeer raar dat we dan ook hier controle op uw leveringen zouden moeten uitvoeren.U stelt weliswaar wel een lever- en plaatsingstermijn, die wij correct naleefden.Tot onze grote ergernis stellen we wel vast, nadat de keuken reeds op 16/06/2015 geplaatst werd, en na een tweede interventie door uw plaatser er nog steeds verschillende dingen niet geleverd en of hersteld zijn. Volgens u is dit niet uw fout, maar de onze is het zeker ook niet. Daarom stel ik voor dat u een grondige studie maakt van de gemaakte fouten (door verkoper, leverancier toestellen, dienst na verkoop) om ons als dan nog een compensatie te kunnen bieden.Ondertussen zijn we 30/07/2015, dit is bijna 7 weken, na levering van de keuken, waarbij we nog steeds geen gebruik hebben kunnen maken van microgolfoven, dit was bijna 6 weken dat er een probleem was met het kookfornuis, het welke we ook niet volledig konden benutten.Ook het werkblad, welk beschadigd geleverd werd, is tot op heden niet vervangen, dit is tevens bijna 7 weken na plaatsing van keuken. Het kan allemaal zijn dat de verschillende leveranciers vakantie hebben of niet tijdig de gewenste producten kunnen leveren, maar daar hebben wij als klant zijnde geen boodschap aan.Tevens werd ons ook geen melding gedaan van de laattijdige leveringen en verkeerde leveringen, waarmee wij rekening konden houden.Tot op heden (11/8/15) hebben we nog altijd geen oplossing voor de problemen.Ik heb Odrada reeds enkele malen gebeld en telkens het antwoord 'WIJ DOEN HET NODIGE'